captcha

Jūsų klausimas priimtas

Žmonės vėl pradėjo lepinti gyvūnus, o labiausiai – kates

Ėdalo gyvūnams gamintojai džiaugiasi – pernai tiek sausų, tiek konservuotų pašarų pirkta daugiau nei užpernai – maždaug dešimtadaliu.
 
EPA-ELTA nuotr.
EPA-ELTA nuotr.

Ėdalo gyvūnams gamintojai džiaugiasi – pernai tiek sausų, tiek konservuotų pašarų pirkta daugiau nei užpernai – maždaug dešimtadaliu.

Nemaža dalis ėdalo važiavo į užsienį, bet, rinkos mažmenininkų teigimu, lepinti gyvūnus žmonės ima ir Lietuvoje. Labiausiai mylimos – katės, praneša LRT naujienų laida „Panorama“.

Gamykloje Gargžduose pernai pagaminta daugiau kaip 78 tūkst. tonų ėdalo; produkcijos pardavimas išaugo 12 procentų iki beveik pusės milijardo litų.

„Viena iš pagrindinių priežasčių – atsigavusios Vakarų Europos rinkos ir brangesnės kategorijos produktai praėjusiais metais buvo parduodami geriau“, – sako UAB „Mars Lietuva“ generalinė direktorė Aušra Žemaitienė.

Kainos esą nei pernai, nei šiemet nekito. Pasak bendrovės vadovės, savo augintinius labai mylintys Vakarų Europos gyventojai negaili jiems geriausio maisto. Konservuoti gaminiai iš čia eksportuojami į daugiau nei 20 šalių.

Ir sausą, ir konservuotą ėdalą gaminanti Kauno bendrovė taip pat stebi pardavimų augimą, pernai – 5–7 procentais, ypač paklausūs buvo gardumynai katėms.

„Didesnis augimas jaučiamas šlapio ėdalo rinkoje, galima sakyt, kad sauso ėdalo rinkoje padėtis yra stabili“, – sako „Kauno grūdų“ vykdomasis pardavimų direktorius Marius Gudas.

Produkciją įmonė realizuoja Lietuvoje, į eksporto rinkas – tik pradėjo žvalgytis ir jau dalis pašarų keliauja į Latviją, Estiją ir Baltarusiją.

Smulkieji rinkos mažmenininkai skaičiuoja, kad pernai šio specializuoto maisto pardavė maždaug tiek pat, kiek ir užpernai, o šiemet pirkimas kritęs kone perpus.

Pardavėjai neslepia, kad produktai čia kiek brangesni nei prekybos centruose, tačiau esą kokybiškesni. Šių atstovų teigimu, ėdalo pernai nupirkta iki dešimtadalio daugiau nei užpernai, o pasirinkimas pagal kokybės ir kainos santykį – įvairus. „Maximos“ ir „Rimi“ teigimu, nors augintiniams netaupyta ir per krizę, dabar žmonės ima labiau juos lepinti ir perka specialų, subalansuotą maistą, o ne šeria savu.

Šios specifinės rinkos asortimentas Lietuvoje – jau gana platus. Pirkėjai, be maisto ir kraiko, investuoja į žaislus, kramtalus, aksesuarus, šampūnus.

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Ekonomika

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...