captcha

Jūsų klausimas priimtas

Taksistai Vilniaus savivaldybę kaltina interesų konfliktu

Sostinės taksistai įsitikinę, kad Vilniaus savivaldybė susidūrė su interesų konfliktu, kai savo įmonei pavedė funkciją tikrinti privačių viešojo transporto vežėjų darbą, nors ji pati yra įkūrusi taksi paslaugų bendrovę. Savivaldybė tuo tarpu griežtesnių patikrinimų taksistams nežada – esą naujasis įsakymas, papiktinęs taksistus, nėra skirtas jiems, o privatiems vežėjams, kurių transporto priemonėse gali važiuoti daugiau nei 7 keleiviai.
BFL nuotr.
BFL nuotr.

Sostinės taksistai įsitikinę, kad Vilniaus savivaldybė susidūrė su interesų konfliktu, kai savo įmonei pavedė funkciją tikrinti privačių viešojo transporto vežėjų darbą, nors ji pati yra įkūrusi taksi paslaugų bendrovę. Savivaldybė tuo tarpu griežtesnių patikrinimų taksistams nežada – esą naujasis įsakymas, papiktinęs taksistus, nėra skirtas jiems, o privatiems vežėjams, kurių transporto priemonėse gali važiuoti daugiau nei 7 keleiviai.

Kelios taksi vežėjų organizacijos kreipėsi į Susisiekimo ministeriją, Konkurencijos tarybą, Valstybinę kelių transporto inspekciją, Vyriausybės atstovą Vilniaus apskrityje, Seimo kontrolierių įstaigą tvirtindami, kad Vilniaus savivaldybė įsivėlė į interesų konfliktą vykdydama kontrolės funkcijas.

Jų pasipiktinimą sukėlė šių metų gegužės 17 dienos savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojos Danutos Narbut pasirašytas įsakymas, kuriuo savivaldybės įmonės „Susisiekimo paslaugos“ keleivinio kelių transporto kontrolieriams suteikiama teisė surašyti administracinių teisės pažeidimų protokolus ir nagrinėti administracinės teisės pažeidimų bylas dėl privačių vežėjų atliktos veikos.

Taksi organizacijų atstovų manymu, toks įsakymas įvelia Vilniaus savivaldybę į interesų konfliktą, kadangi savivaldybės įmonei „Susisiekimo paslaugos“ yra pavesta teikti taksi dispečerinės paslaugas, tad ji iš to turinti pajamų. Be to, Vilniaus savivaldybė yra įsteigusi ir taksi paslaugų bendrovę „Vilnius veža“. Taksistai jaučiasi diskriminuojami. „Įsakyme nurodyta tik privačių vežėjų kontrolė, bet sąmoningai išvengiama viešosios įstaigos „Vilnius veža“ kontrolės“, – rašoma jų kreipimesi.

Taksi bendroves ir darbuotojus vienijančios organizacijos reikalauja , kad „Susisiekimo paslaugoms“ nebūtų išduoti kontrolierių blankai, suteikiantys teisę kontroliuoti privačius ūkio subjektus.

Tuo tarpu Vilniaus savivaldybė tvirtina, kad taksistai suklydo – šis papildytas įsakymas galioja ne jiems, o privatiems vežėjams, kurių transporto priemonėse gali važiuoti daugiau nei 7 keleiviai. Taksi paslaugas teikiantys vežėjai gali vežti ne daugiau nei 7 keleivius.

„Tai yra keleivinis kelių transportas, turintis daugiau nei 7 vietas. Tad šio transporto kontrolė ir yra perduodama „Susisiekimo paslaugoms“, jie taksi netikrins“, – 15min.lt teigė Vilniaus savivaldybės Viešųjų ryšių skyriaus atstovai.

Privačių vežėjų, tarp jų – ir maršrutinių taksi, veiklą anksčiau tikrino savivaldybės Miesto transporto skyriaus Kontrolės poskyris, turintis vos kelis specialistus, tad kontroliuojama buvo ne nuolat. Todėl nuspręsta kontrolės funkcijas perduoti savivaldybės įmonei „Susisiekimo paslaugos“, o poskyris tik koordinuos veiklą.

Vilniaus savivaldybės atstovai nemano, kad savivaldybė gali susidurti su kokiu nors interesų konfliktu ir dėl to, jog jos Viešosios tvarkos skyrius tikrina taksi veiklą, kai savivaldybė pati įkūrė taksi paslaugas teikiančią bendrovę. „Viešosios tvarkos skyrius tikrina ir „Vilnius veža“ taksi, per visą laiką yra išrašytas vienas protokolas“, – teigiama savivaldybės atsakyme.

Šaltinis www.15min.lt

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Ekonomika

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...