captcha

Jūsų klausimas priimtas

Vilnių pristatančioje reklamoje – tuščios sostinės gatvės ir pajuoka iš Rygos

Trečiadienį socialiniame tinkle „Facebook“ pasirodęs Vilnių pristatantis agentūros „Go Vilnius“ filmukas, kuriame sostinė pristatoma kaip tuščias miestas, į kurį net nebeskrenda lėktuvai, susilaukia vis daugiau kritikos. Reklamos kūrėjai tikina, kad tokiu būdu nori pritraukti turistų iš kaimyninės Latvijos, tačiau, pasak LRT.lt kalbinto viešųjų ryšių specialisto Arijaus Katausko, šis bandymas atrodo tik kaip nevykusi parodija.
„Go Vilnius“ nuotr.
„Go Vilnius“ nuotr.

„Nežinau, ar tai yra reklama, galbūt tai bandymas kažkokiu kūrybišku būdu pristatyti Vilnių, bet, mano nuomone, netgi ir triukšmas, kuris dabar kilo, yra per mažas. Kaunas, per Vilniaus gimtadienį dalinęs bilietus nemokamai apsilankyti mieste, tikrai padarė geresnę kampaniją“, – sako A. Katauskas.

Vilnių reklamuojančiame filmuke pasakojama, kad Ryga yra pernelyg prigrūsta turistų, per kuriuos net negalima pasidaryti asmenukės, o Vilniuje gatvės tuščios, čia nėra eilių prie muziejų, restoranų bei viešojo transporto. Taip pat čia negalima atskristi lėktuvu, todėl reikia rinktis automobilį arba autobusą.

„Go Vilnius“ nuotr.

Viešųjų ryšių eksperto A. Katausko teigimu, filmukas primena tik nevykusią parodiją, nes jame pristatoma per daug dalykų, o pati žinutė lieka neaiški.

„Jeigu mes norime sakyti, kad Lietuvoje nėra turistų ir jūs čia būsite vieninteliai, o mes jus aptarnausime, tai ir šnekėkime apie tai. Jeigu norime pasakyti, kad pas mus nereikia lėktuvo, nes pas mus ir lėktuvai nebeskraido, tai aiškinkime, pristatykime, kodėl dabar vertėtų atvykti autobusu“, – siūlo A. Katauskas.

Anot agentūros „Go Vilnius“ laikinai direktorės pareigas einančios Ingos Romanovskienės, šia kampanija siekiama padidinti Vilniaus žinomumą ir pritraukti turistų iš Latvijos tuo metu, kai Vilnių pasiekti bus sudėtingiau.

„Įvertinę uždaromo Vilniaus oro uosto situaciją, supratome, kad tradiciniais ir tipiniais rinkodaros sprendimais užsieniečių srauto į Vilnių nesugeneruosime ir dėmesio nesulauksime. Todėl norėdami atkreipti latvių dėmesį ir paraginti juos atvykti Vilnių nusprendėme sukurti įsimenantį, išskirtinį ir atkreipiantį dėmesį vaizdo klipą. Kaip ir tikėjomės, sulaukėme daug dėmesio ir didelio įsitraukimo – reklaminis klipas kelia daug diskusijų ir įvairių reakcijų, juo plačiai dalijasi latviai socialiniuose tinkluose. Akivaizdu, kad Vilnius atsirado jų akiratyje“, – sako I. Romanovskienė.

„Go Vilnius“ nuotr.

A. Katausko nuomone, dėl pačios idėjos išpildymo galima ginčytis, tačiau „Go Vilnius“ agentūra vėliau galėtų pateikti skaičius ne tik apie tai, kiek kartų buvo peržiūrėtas filmukas, bet ir apie tai, kiek turistų pavyko pritraukti.

„Netgi ta pati parodija turi būti padaryta stipriai. Palyginkime „Laisvės TV“ padarytą parodiją po D. Trumpo išrinkimo. Parodijos, išpildymo, žinutės transliavimo, humoro lygio prasme ir taip toliau net nėra ką lyginti, o čia – tiesiog „Juokis 2017“. Gal idėja ir gera, bet ji neturi jėgos, nėra padaryta iki galo. Žinoma, mes galime klysti, gal „Go Vilnius“ mums pasakys, kad po šio filmuko į Vilnių atvažiavo 10 tūkstančių latvių ir išleido po 100 eurų, bet kol kas visa tai atrodo tiesiog labai silpnai“, – teigia specialistas.

„Go Vilnius“ agentūros reklaminis filmukas:

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Ekonomika

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...