captcha

Jūsų klausimas priimtas

G. Almantas nemano, kad „Air Lituanica“ taps Lietuvos tranzito vystymo centru

Svarbiausias naujojo Vilniaus oro uosto vadovo Gedimino Almanto tikslas – padaryti taip, kad Vilniaus oro uostas nekonkuruotų su kitais Lietuvoje veikiančiais oro uostais, ir suderinti visų interesus, kurie turi įtakos oro uosto veiklai, ketvirtadienį prisistatydamas žurnalistams sakė naujasis Lietuvos oro uosto vadovas Gediminas Almantas.
BFL nuotr.
BFL nuotr.

Svarbiausias naujojo Vilniaus oro uosto vadovo Gedimino Almanto tikslas – padaryti taip, kad Vilniaus oro uostas nekonkuruotų su kitais Lietuvoje veikiančiais oro uostais, ir suderinti visų interesus, kurie turi įtakos oro uosto veiklai, ketvirtadienį prisistatydamas žurnalistams sakė naujasis Lietuvos oro uosto vadovas Gediminas Almantas.

„Aviacijos pasaulyje akivaizdi tendencija, kad oro uostas nėra izoliuota teritorija, yra labai daug įvairių grupių, kurios dirba su oro uostu, interesų. Mes mėginsime dirbti su visais, kurie turi įtakos oro uosto veiklai ir kuriems mes turime įtakos: tai yra savivaldybės, pramonininkai, turizmą skatinančios institucijos, aviakompanijos“, – sakė oro uosto vadovas.

Pasak jo, vienas svarbiausių oro uosto tikslų yra konkurenciją tarp Lietuvos oro uostų keisti į kooperaciją – tai pasiekus, pavyktų atsivežti daugiau keleivių ir optimizuoti krašto struktūrą. Esą galima būtų optimizuoti infrastruktūrą – pavyzdžiui, nesiųsti vienos gaisrinės mašinos į kitą oro uostą.

Direktoriaus teigimu, Vilniaus oro uoste norėtųsi matyti tranzitą iš kitų šalių – tą, pradėjus dirbti „Airbaltic“, turi Ryga, o Lietuva galėtų pritraukti daugiau baltarusių.

Paklaustas, ar „Air Lituanica“ gali tapti tranzito vystymo centru, G. Almantas sakė daug vilčių kol kas nededantis: „Jeigu jie tai sugebės padaryti, tai šoksime iš džiaugsmo. Kol kas jų strategijoje nėra tranzito vystymo, bet gal tai atsiras vėliau. Kol kas nededame vilčių, laukiame, kol jie pradės skraidyti.“

„Žvelgiant iš strateginės pusės, mums labai svarbu žiūrėti, kaip oro uoste dirba dabartinės aviacijos bendrovės. Norėtųsi, kad jos didintų skrydžių skaičių (...) galima rasti potencialo su egzistuojančiomis bendrovėmis, galbūt tai gali būti „Lufhansa.“

Paklaustas, ar galima tikėtis daugiau pigių skrydžių oro uostų Lietuvoje, naujasis oro uosto vadovas sakė, kad artimiausiu metu tokių planų neturi.

„Neturime išreikštų norų, kad atsirastų pigių skrydžių bendrovių. Ten kur dirba dvi pigių skrydžių bendrovės („Ryanair“ ir „Wizzair“ – red. past.), ten trečia nelabai gali atsirasti.

Galbūt Vilnius galėtų būti toks oro uostas, kuriame keleiviai persėda į pigių skrydžių bendrovių lėktuvus“, – sakė jis.

 

Šaltinis www.15min.lt

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Ekonomika

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...