captcha

Jūsų klausimas priimtas

Italijos parlamentarai sutarė dėl garsenybių reklaminių asmenukių reguliavimo

Italijos parlamentarai balsavo už įstatymo projektą, kuriuo būtų reguliuojamos garsenybių viešinamos asmenukės, kuriomis reklamuojamos kokios nors prekės, rašo Italijos „The Local“.
Chiara Ferragni, SIPA/Scanpix nuotr.
Chiara Ferragni, SIPA/Scanpix nuotr.

Konkurencijos įstatymo pataisomis nusitaikyta į žinomus tinklaraštininkus ir didelę įtaką socialiniuose tinkluose turinčius asmenis, kurie savo paskyrose socialiniuose tinkluose reklamuoja įvairius produktus. Dažniausiai tokios garsenybės aiškiai nenurodo, kad joms buvo sumokėta už paviešintus reklaminius įrašus ar nuotraukas.

Daugybę sekėjų „Facebook“, „Instagram“ ir „Twitter“ tinkluose turintys žmonės daug pasipelno, savo paskyrose reklamuodami prekių ženklus.

Remiantis naujuoju įstatymu, Italijos vyriausybė turėtų įvesti tokio pobūdžio reklamos reguliavimą ir nustatyti taisykles, kad socialinių tinklų vartotojai būtų aiškiai informuoti apie reklamą. Tokios taisyklės jau galioja JAV ir Jungtinėje Karalystėje: čia garsenybės privalo prie įmonių apmokėtų reklaminių žinučių pridėti grotažymes #ad (liet. reklama) arba #sponsored (liet. apmokėta).

Kai kurie Italijos dienraščiai pataisas jau praminė įstatymu prieš garsenybes, kurių priešakyje – bene garsiausia šalyje mados tinklaraštininkė, daugybę tokio pobūdžio žinučių ir nuotraukų su paslėpta reklama paskelbianti Chiara Ferragni.

Šaltinis www.elta.lt

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Ekonomika

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...
Close