captcha

Jūsų klausimas priimtas

Pirmaujančiam Klaipėdos uostui lipa ant kulnų

Nors Klaipėdos uostas pirmauja tarp Baltijos šalių uostų, tačiau kova dėl krovinių aštrėja. Uosto vadovai pažymi, kad norint išlaikyti lyderio pozicijas, būtina uosto plėtra. O kol Lietuva diskutuoja, ar reikalingas giliavandenis uostas ir kurioje vietoje jį statyti, Lenkija tokį jau pastatė vos per porą metų.
BNS nuotr.
BNS nuotr.

Konteinerių terminalas Gdansko uoste – dabar didžiausias Baltijos jūroje. Per praėjusius metus uoste perkrauta daugiau kaip 37 mln. tonų krovinių. Klaipėda pernai viršijo 40 mln. tonų krovą. Gdansko uoste krova kasmet vidutiniškai auga apie 2 proc., panašaus augimo tikimasi ir šiemet.

Giliavandenis uostas Gdanskui leidžia priimti ir didžiausius į Baltijos jūrą įplaukiančius okeaninius laivus. Klaipėda kol kas gali priimti tik mažesnius laivus. Pasaulinė tendencija rodo, kad įplaukiančių laivų mažėja, nes didėja jų parametrai.

Manoma, kad pasiekti reikiamus gylius ir priimti okeaninius laivus Klaipėdos uostas galėtų maždaug 2022–2023 metų.

Išsamiau – Marijos Gabrienės reportaže.

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Ekonomika

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...