captcha

Jūsų klausimas priimtas

Vežėjai norėtų išvengti viešų konkursų ekologiškų autobusų ir troleibusų pirkimuose

Vežėjai premjerui išsakė problemas. Apie 12 procentų bendrojo vidaus produkto sukuriantis sektorius skundžiasi dėl Vokietijos ir Prancūzijos reikalavimo vairuotojams mokėti tų šalių valandinį atlygį ir dar pateikti papildomų dokumentų – tai ir kainuoja, ir užima laiko.
BNS nuotr.
BNS nuotr.

Vakariečiai taip pat reikalauja, kad vairuotojai ilsėtųsi apgyvendinimo įstaigose. Bet, „Linavos“ vadovų teigimu, viešbučiai neturi vilkikams tinkamų aikštelių arba ten, kur jos yra, nėra motelių. Dėl vietinių reikalavimų šalys apskųstos Briuseliui.

Sunkumai vežėjams ir Rytuose, mat, nelikus Rusijos rinkos, 85 proc. krovinių iš terminalo esą išveža baltarusiai, rusai.

Lietuvoje vežėjams irgi yra problemų: anot jų, 3–4 kartus pabrangęs civilinės atsakomybės draudimas ir sudėtingas keleivinio transporto įmonių dalyvavimas ES finansuojamuose ekologiškų autobusų ir troleibusų savivaldybėms pirkimuose. Įmonės nori, kad sąlyga pirkėją rinkti per viešąjį konkursą, būtų atšaukta.

„Transporto priemonės, kurios bus savivaldybėms iš ES lėšų nupirktos, turėtų būti per kompensacijas išskaitytos iš vežėjų, kurie dalyvaus tame projekte. Reiškia, savivaldybės turi operatyviai spręsti viešųjų pirkimų klausimą ir atrinkti vežėjus per pakankamai trumpą laiką, o vežėjas pas mus išlaiko autobusų stotis, moka pakankamai solidžius mokesčius tiek „Sodrai“, tiek mokesčiams, tiek vairuotojų atlyginimai yra visi legalūs. Konkuruoti su vežėjais, kurie ateina iš kažkur tai neaišku, nedeklaruotais mokesčiais, mums būtų pakankamai sunku. Reiškia, didžioji dalis vežėjų iškrenta iš rinkos“, – nuogąstavo „Linavos“ viceprezidentas, Tauragės autobusų parko direktorius Rimantas Martinavičius.

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Ekonomika

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...