captcha

Jūsų klausimas priimtas

Bankomatas prarijo beveik 7 tūkst. Lt vilnietės santaupų

Kuo skubiau savo sąskaitoje beveik 7 tūkst. Lt norėjusi turėti vilnietė Giedrė pinigus nusprendė įnešti grynais, pasinaudodama „Swedbank“ pinigus priimančiu bankomatu. Tačiau moteriai nepasisekė – bankomatas beskaičiuodamas pinigus sugedo. Banko klientė liko sukrėsta, kai staiga liko be pinigų nei rankose, nei sąskaitoje.
BFL nuotr.
BFL nuotr.

Kuo skubiau savo sąskaitoje beveik 7 tūkst. Lt norėjusi turėti vilnietė Giedrė pinigus nusprendė įnešti grynais, pasinaudodama „Swedbank“ pinigus priimančiu bankomatu. Tačiau moteriai nepasisekė – bankomatas beskaičiuodamas pinigus sugedo. Banko klientė liko sukrėsta, kai staiga liko be pinigų nei rankose, nei sąskaitoje.

Trečiadienio popietę Giedrei skubiai reikėjo į sąskaitą įnešti pinigų. Moteris pasinaudojo sostinės Karoliniškių mikrorajone esančiu bankomatu.

„Į bankomatą įdėjau 6800 Lt. Bankomatas juos pasiėmė. Skaičiavo, skaičiavo... Ir staiga pamačiau užrašą, kad bankomatas neveikia“, – nemaloniais prisiminimais dalijosi vilnietė.

Prasėdėjusi pusantros valandos šalia esančiame banko skyriuje moteris dar nebuvo sulaukusi jokios pagalbos: „Pinigų neturiu nei rankose, nei sąskaitoje.“

Giedrė piktinosi, kad tikrai nėra pirma klientė, kuriai taip nutiko, tačiau bankas vis dar nėra pasiruošęs greitai išspręsti problemos.

Sugriuvo dienos planai

„Darbuotoja sako, kad daro viską išimties ir skubos tvarka. Žada, kad šiandien (trečiadienį – DELFI) bus pinigai. Į bankomatą įnešiau pinigus, nes man reikėjo skubiai atlikti finansines operacijas. O į bankomatą įnešus, pinigai iškart atsiranda sąskaitoje“, – pasakojo moteris.

Tačiau Giedrė porą valandų nesulaukė jokio progreso: „Per daugiau nei valandą prie bankomato neatvyko nei joks technikas, nei inkasatorius.“

Kadangi vilnietei reikėjo kuo greičiau pinigų sąskaitoje, ji prašė darbuotojų, kad jos raštiškai patvirtintų, kad pinigai bus grąžinti tą pačią dieną, tačiau tokio patvirtinimo darbuotojai pasirašyti negalėjo.

„Turi laukti inkasatorių, skaičiuoti. Aš irgi šiandien turėjau svarbių darbų, svarbių susitikimų, patyriau labai didelį šoką – vis dėlto 6800 Lt yra nemaži pinigai. Ir aš nežinau, kur jie, – tvirtino banko skyriuje pinigų laukianti pašnekovė. – Jei aš nesumokėčiau kažko laiku bankui, tai mane nuskalpuotų. O dabar, kai jie negali mano pinigų iškart atiduoti, tai niekaip jau negaliu jų nuskriausti.“

Tikimybė, kad taip nutiks – viena iš 1000

„Swedbank” komunikacijos projektų vadovė Orinta Barakauskaitė teigė, kad, deja, bet bankomatai yra techniniai įrenginiai, kurie kartais genda.

„Tačiau mūsų statistika rodo, kad įnešant pinigus į bankomatą, tikimybė susidurti su nesklandumais yra 1 iš 1000. Užstrigus bankomatui, klientai visada gali kreiptis į banką. Gavę tokį kliento prašymą, atliekame bankomato inkasaciją ir patikriname pinigų likutį įrenginyje“, – pasakojo banko atstovė.

Jei bankomatas iš tiesų „suvalgo“ pinigus, banko darbuotojai mato perviršį ir ši suma kuo greičiau įskaitoma į kliento sąskaitą.

„Išimtiniais atvejais, padalinio valdytojo sprendimu, ginčijamą sumą klientui galime grąžinti išankstine tvarka, dar prieš atlikdami bankomato inkasavimą. Vėliau suskaičiavus pinigų likutį bankomate, yra įvertinama, ar kliento skundas buvo pagrįstas. Paaiškėjus, kad skundas buvo nepagrįstas, kompensuotas lėšas bankas susigrąžina“, – kalbėjo O. Barakauskaitė.

Šaltinis www.delfi.lt

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Ekonomika

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...