captcha

Jūsų klausimas priimtas

„Maxima LT“ kainų mažinimo kampanija – signalas tiekėjams

Nauja „Maxima LT“ kampanija dėl svarbiausių produktų kainų mažinimo, anot ekspertų, turėtų priversti suklusti tiekėjus, nepaisant to, kad bendrovė tikina, kad viskas bus daroma savo sąskaita, rašo „Verslo žinios“.
 
BNS nuotr.
BNS nuotr.

„Nemanau, kad vieninteliai šios kampanijos ištekliai bus bendrovės finansai, pranešimas turėtų priversti suklusti ne tik pirkėjus, bet ir tiekėjus. Bus ieškoma sprendimų kartu su tiekėjais“, – sako SEB banko vyriausiasis ekonomistas ir prezidento patarėjas Gitanas Nausėda.

Neįvardytu norėjęs likti pašnekovas teigė, kad kiti prekybininkai blokuos „Maxima LT“ veiksmus, todėl prekybos tinklas nebus pigesnis. Anot jo, Lietuva yra kainai jautri rinka, todėl visiems svarbu būti pigiausiems, o pirmiausia reaguos ir savo pirkėjus gins „Norfa“.

Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo neleidžiama.

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Ekonomika

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...
Close