captcha

Jūsų klausimas priimtas

„Maxima“ žada geriausias kainas tūkstančiui prekių

Bendrovė „Maxima LT“ antradienį pradeda naują rinkodaros kampaniją ir žada, kad nuo šiol mažas tūkstančio iš perkamiausių prekių kainas klientai ras bet kurioje „Maxima“ prekybos tinklo parduotuvėje.
BNS nuotr.
BNS nuotr.

Kampanijos metu nepriklausomų bendrovių kainų rinkėjai patikrins įprastas perkamiausių prekių kainas. Kainos be akcijų ir nuolaidų bus tikrinamos keturiuose prekybos tinkluose „Iki“, „Norfa“, „Lidl“ ir „Rimi“. Jei kuri nors prekė kitur kainuos mažiau, „Maxima“ mažins savo kainą.

„Maxima LT“ generalinė direktorė Kristina Meidė teigė, kad prekybos tinklas už klientus pats ieškos mažiausių kainų ir jas garantuos.

„Lietuvos gyventojas ketvirtadalį pajamų išleidžia maistui, todėl net mažiausias kainos pokytis klientui labai svarbus. Dabar, ieškodami mažų savo pamėgtų produktų kainų, klientai turi aplankyti net kelias parduotuves. Pradėdami rinkodaros kampaniją „Mažos kainos garantija“ norime savo klientams palengvinti apsipirkimą“, – antradienį surengtoje spaudos konferencijoje sakė K. Meidė. 

Naujoji „Maxima LT“ vadovė pabrėžė, kad šis prekybos tinklas visuomet išsiskyrė akcijomis, plačiu asortimentu ir geromis kainomis, tačiau pastarasis dėmuo – reguliariosios kainos – buvo mažiau akcentuojamas, o tai ir norima padaryti dabar: parodyti klientams, kad pačių reikalingiausių prekių pigiau jie neras niekur kitur. K. Meidė konferencijoje nesureikšmino naujų dalyvių atsiradimo rinkoje. 

„Klientai neabejoju, kad ėjo apsidairyti (į kitų prekybos tinklų parduotuves – ELTA), tad mūsų užduotis su gera kaina ir klientui labiausiai reikalingu asortimentu padaryti taip, kad klientas nenorėtų išeiti niekur kitur. Jeigu jis randa viską, ko reikia, ir jaučia, kad kaina teisinga, jis niekur neis“, – sakė K. Meidė, pridūrusi, kad akcija siekiama daugiau pirkėjų apsilankymų, vadinasi, ir prekybos augimo. 

Geltonomis etiketėmis ir ženkliuku „Mažos kainos garantija“ pažymėtoms prekėms taip pat taikomos kitos prekybos tinkle „Maxima“ vykstančios akcijos. 

Kampanijos „Mažos kainos garantija“ metu vertinamos ir lyginamos identiškos prekės, pavyzdžiui, kiek konkurentų tinkluose kainuoja toks pats 1 litras „Dvaro“ 2,5 proc. riebumo pieno. Lyginant sveriamų kategorijų prekes, pavyzdžiui, kiaulienos sprandinę, „Maxima“ siūlys mažą lietuviškos kiaulienos sprandinės kainą, net jei kitame tinkle tuo metu bus siūloma maža importuojamos prekės kaina. Tokiais atvejais klientas esą išloš dusyk.

„Mažos kainos garantijos“ kampanijoje privatūs prekybos tinklų prekės ženklai nedalyvauja, lyginamos tik palyginamų prekių kainos. Kainų surinkimo skaidrumą užtikrina du nepriklausomi partneriai, du kartus per savaitę patikrinsiantys į sąrašą patenkančių prekių kainas.

Į tūkstančio prekių sąrašą įtrauktos perkamiausios prekės „Maxima“ ir visoje Lietuvoje, įvertinus rinkos tyrimų bendrovės „Nielsen“ duomenis. „Maxima“ skelbia, kad 1000-io prekių sąrašas sudaro beveik penktadalį visos šio didžiausio šalies prekybos tinklo apyvartos.

Į sąrašą pateko perkamiausi produktai iš daugiau nei dešimties kategorijų. Tarp jų švieži bei šaldyti vaisiai ir daržovės, pieno, mėsos produktai, gaivieji gėrimai, aliejus, miltai, kruopos ir kt., taip pat populiariausia buitinė chemija, kosmetika ir kt. Nauja rinkodaros kampanija yra peržiūrimos „Maxima LT“ strategijos dalis.

Šaltinis www.elta.lt

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Ekonomika

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...