captcha

Jūsų klausimas priimtas

Teigiami pokyčiai: pernai mažiau kaip penktadalis susidūrė su vartotojų teisių pažeidimais

Vartotojų teisių apsaugos tarnybos duomenimis, pernai mažiau kaip penktadalis susidūrė su vartotojų teisių pažeidimais. Tai – mažiausias rodiklis nuo 2008-ųjų. Taip pat pernai Lietuvos gyventojams už nekokybiškas Europoje pirktas prekes pavyko atgauti du kart daugiau lėšų.
BNS nuotr.
BNS nuotr.

Beveik 90 proc. Lietuvos gyventojų žino, kad dėl įsigytos nekokybiškos prekės ar paslaugos pirmiausia turėtų kreiptis į pardavėją, o tik nepavykus susitarti – į atsakingas institucijas.

Pasak vartotojų teisių apsaugos tarnybos, tai rodo, kad vartotojai kur kas geriau žino savo teisės nei anksčiau. Tuo metu Europos vartotojų centras Lietuvoje skaičiuoja, kad pernai dviem trečdaliams vartotojų pavyko išspręsti skundus dėl įsigytų nekokybiškų prekių kitoje Bendrijos valstybėje.

Pasak ekspertų, vartotojams pavyko atgauti daugiau kaip 60 tūkst. eurų, o tai yra du kartus daugiau nei 2015-aisiais.

Pernai daugiausiai skundų sulaukta dėl elektroninės prekybos ir prekių iš Vokietijos, Jungtinės Karalystės, Latvijos bei Vengrijos. Lietuvos prekybininkais dažniausiai skundėsi Latvijos ir Estijos gyventojai.

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Ekonomika

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...
Close