captcha

Jūsų klausimas priimtas

Pakilimo tako rekonstrukcija koreguos Lietuvos oro uostų pelną

Jau greitai Lietuvos oro uostuose laukiama tolesnės pigių oro linijų skrydžių plėtros, bus stengiamasi pritraukti dar daugiau keleivių iš Baltarusijos, pietinės Latvijos ir šiaurinės Lenkijos. Nors, neaudituotais duomenimis, Lietuvos oro uostai uždirbo 3,7 mln. eurų pelno, šiemet dėl Vilniaus oro uosto tako rekonstrukcijos pelno nesitikima, o ir keleivių turėtų mažėti arba likti tiek pat.
BNS nuotr.
BNS nuotr.

Šią vasarą Vilniaus oro uostas neveiks 35 dienas, daugelis skrydžių bus perkelta į Kauną. Dar šiemet, pritarus Seimui, tikimasi sulaukti oro uostų koncesininko konkurso, o 2018 metais laukiama ne tik daugiau keleivių ir krypčių, bet ir grįžtančio pelno.

„Visą laiką Lietuvoje yra toks kompleksas lygintis su Ryga, tai lyginantis su Ryga mūsų keleivių skaičius augo 14 proc., beveik dvigubai, daugiau nei Rygoje, turime 4,8 mln. Keleivių. Tai faktiškai yra apie 1 mln. keleivių augimas per metus, tikrai įspūdingas ir geras rezultatas, – džiaugiasi Lietuvos oro uostų vadovas Gediminas Almantas. – Tikrai matysime skrydžių su pigių skrydžių bendrovėmis, kas yra tikrai gerai keleiviui. Atsiranda tokių krypčių, kurių niekada iš Vilniaus, Kauno ar Palangos nebuvo, tai, sakyčiau, einame tikrai tinkama kryptimi, strategija yra pasirinkta gera. Tačiau turėsime priimti sprendimą, ar valstybei yra pagrįsta išlaikyti pilną oro uostų kontrolę, ar atiduoti jų valdymą privačiam operatoriui koncesininkui, ar prisitraukti privatų kapitalą.”

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Ekonomika

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...