captcha

Jūsų klausimas priimtas

Atidaryta paskutinė Vilniaus vakarinio aplinkkelio dalis

Vilniuje antradienį atidaryta paskutinioji Vakarinio aplinkkelio dalis. Planuojama, kad naujas kelias leis nukreipti tranzitinį transportą nuo miesto centro ir sumažins spūstis piko metu.
BNS nuotr.
BNS nuotr.

Paskutiniame Vilniaus Vakarinio aplinkkelio statybos etape nutiesta ilgesnė nei penkių kilometrų atkarpa nuo Ozo iki Ukmergės gatvės. Baigtame aplinkkelyje, su keliomis išimtimis, bus galima važiuoti 90 km/h greičiu. Skaičiuojama, kad keliu per parą pravažiuos maždaug 65 tūkst. žmonių.

Atidarytas vakarinis aplinkkelis – pagrindinė užmiesčio ir tranzitinio transporto arterija, sujungianti Kauno, Panevėžio ir Minsko kelius.

„Vilniečiai šios dienos laukė beveik du dešimtmečius, todėl norėčiau pirmiausia padėkoti visiems už kantrybę, rangovams – už sklandų ir operatyvų darbą. Vilniaus vakarinis aplinkkelis bus ne tik pagrindinė miesto transporto arterija, jis sujungs tarptautinį transporto koridorių – Vilnių su Kijevu, Minsku ir Klaipėda, iš kitos pusės – Vilnių su Panevėžiu. Nutiesus aplinkkelį. Savivaldybės darbai čia nesibaigia: reikės dar nutiesti nuvažiavimą nuo Girulių viaduko, įrengti palei aplinkkelį pėsčiųjų ir dviračių takus, nutiesti ne mažiau už aplinkkelį svarbias Šiaurinę, Mykolo Lietuvio gatves“, –  jau būsimus darbus vardijo sostines meras Remigijus Šimašius.

Aplinkkelyje pastatyti net 587 kelio ženklai ir 4 greičio matuokliai. Čia galima važiuoti 90 kilometrų per valandą greičiu, nes tai nesukels pavojaus eismo saugumui ir bus užtikrintas sklandus ir greitas transporto priemonių eismo srautas. Šiuo koridoriumi tranzitinis transportas aplenks miesto centrą, taip pat paskirstys transporto srautus į vakarinius miesto rajonus.

Šalia Vilniaus miesto vakarinio aplinkkelio vyrauja daugiausiai gyvenamieji rajonai. Siekiant išvengti spūsčių atskirose eismo kryptyse buvo suplanuota po 3 eismo  juostas. Statant aplinkkelį, buvo įvertinta daug įvairių rodiklių, kurie turi įtakos urbanizuotos teritorijos aplinkos taršai bei kelionių trukmei.
 
Vilniaus vakarinio aplinkkelio III etapui skirtas 84,06 mln. eurų Europos Sąjungos (ES) fondų finansavimas, dar 21 mln. Eur projektui skyrė savivaldybė.

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Ekonomika

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...