captcha

Jūsų klausimas priimtas

R. Masiulis: situacija „Lietuvos geležinkeliuose“ kaista, naujas vadovas bus paskirtas greitai

Paskirtasis susisiekimo ministras Rokas Masiulis kol kas neatskleidžia, kaip ketina pertvarkyti valstybės per Susisiekimo ministeriją valdomą didžiausią šalies įmonę „Lietuvos geležinkeliai“. Tačiau kitą savaitę pradėsiantis dirbti naujasis ministras teigia, kad padėtis įmonėje kaista, todėl jis ketina kuo greičiau skirti naują vadovą bei keisti padėtį.
BNS nuotr.
BNS nuotr.

„Kokiu keliu eiti – ar skaidyti „Lietuvos geležinkelius“, ar bandyti sektoriuje dar daugiau tų valstybinių įmonių jungti į kažkokį dar vieną holdingą, manau, dar būtų per anksti pasakyti“, – trečiadienį Seimo konservatorių frakcijoje teigė R. Masiulis.

Pasak jo, naują „Lietuvos geležinkelių“ valdybą jis ketina įpareigoti ištirti žiniasklaidoje skelbtą informaciją dėl vidaus sandorių ir dalijamos paramos.

„Mano užduotis bus valdybai, o ji duos užduotį naujajam vadovui, kad neaiškumų ar įtarimų dėl jokių sandorių neturėtų būti. Ir vidaus sandoriai yra viena tų sričių, kurią reikėtų eliminuoti, siekiant įmonės skaidrumo. Per kiek laiko ir kada tai pavyks padaryti, dabar sunku pasakyti, bet reikės situaciją greitai spręsti“, – BNS sakė R. Masiulis.

„Situacija po truputį vis labiau kaista ir matau, kad reikės imtis greitesnių veiksmų nei pradžioje planuota – dėl įmonės vadovo, nes matosi, kad įmonėje yra nemaža sumaištis ir daugybė neišspręstų ir neatsakytų klausimų ir jų kasdien iškyla vis daugiau“, – pridūrė paskirtasis susisiekimo ministras.

Jis teigė kol kas nesusitikęs su laikinuoju „Lietuvos geležinkelių“ vadovu Andriumi Montrimu, o sumaištis, anot jo, matosi, stebint bendrovę iš šalies: „Vien vadovo (buvusio generalinio direktoriaus Stasio Dailydkos – BNS) atsistatydinimas rodo, kad įmonė likusi be galvos, nėra stabili, tą situaciją reikia taisyti kuo greičiau“.

Neoficialiomis BNS žiniomis, vadovauti „Lietuvos geležinkeliams“ siūloma „Lietuvos energijos“ vadovui Daliui Misiūnui. R. Masiulis šios informacijos BNS nei patvirtino, nei paneigė.

R. Masiulis sakė, jog bus atliekamas išsamus geležinkelių veiklos auditas: „Manau, kad yra normali verslo praktika, kad vienaip ar kitaip auditas – ar teisinis, ar finansinis – yra atliekamas, tai būtinas darbas.“

Ministras negalėjo pasakyti, kokių dar „degančių“ problemų mato įmonėje, bet teigė situaciją įdėmiai stebintis.

Pasak jo, pradėjęs dirbti, jis pirmiausia revizuos visas susisiekimo sektoriaus įmones.

„Pirma darbo pakopa – susitvarkyti su visomis įmonėmis, ir kai bus aišku, kad tos įmonės yra sutvarkytos, tada žiūrėsime, koks junginys iš jų būtų geriausias“, – parlamentarams sakė paskirtasis ministras.

Laikinuoju valstybės valdomų „Lietuvos geležinkelių“ vadovu nuo antradienio paskirtas A. Montrimas. Jis paskirtas po to, kai bendrovės vadovo postą paliko dešimtmetį jai vadovavęs S. Dailydka. Šis praėjusį penktadienį pareiškė, jog traukiasi iš pareigų, nes prognozuoja nesulauksiąs tiek naujo susisiekimo ministro, tiek Vyriausybės ir Seimo politinės paramos.

Pastaruoju metu žiniasklaida rašė apie neskaidrų „Lietuvos geležinkelių“ paramos skirstymą ir vidaus sandorius, kuriais įmonė be konkurso įsigydavo lokomotyvų dalis iš Rusijos.

Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo neleidžiama.

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Ekonomika

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...