captcha

Jūsų klausimas priimtas

Žiemą Lietuvos verslininkai lėktuvus įdarbina Azijoje

Nuslūgus atostogų srautams, Lietuvos verslininkai, skraidinantys užsakomaisiais skrydžiais turistus iš Lietuvos ir kitų šalių į Viduržemio jūros kurortus, apsuka orlaivius ir žiemą lėktuvus įdarbina Azijoje, kur žmones skraidina atostogų arba aptarnauja vietinius skrydžius. Įgavęs patirties Butane ir Kambodžoje, šią žiemą Lietuvos verslas dirba Indijoje ir Saudo Arabijoje.
Reuters/Scanpix nuotr.
Reuters/Scanpix nuotr.

Per pastaruosius trejus metus padvigubinę orlaivių parką, investavę į salonų išvaizdą, dabar – nuslūgus atostogų įkarščiui – „Small Planet Airlines“ orlaiviai kyla ir leidžiasi Azijos valstybėse – prieš ketverius metus pradėjo Butane, vėliau Kambodžoje, o šią žiemą Lietuvos verslas jau dirba Indijoje ir Saudo Arabijoje.

„Brangiau užmigdyti lėktuvą yra čia, Lietuvoje, žiemos sezoną, nes vis tiek reikia mokėti nuomos mokesčius, kurie yra labai dideli, tai gali kainuoti nuo 150 tūkst. iki 250 eur. per mėnesį už lėktuvą. Europoje mes dirbame su turizmo operatoriais ir jie perveža klientus su mūsų lėktuvais, o Saudo Arabijoje, Indijoje ir Kambodžoje, kol dar neturime savo licencijos, mes nuomojame lėktuvą, įgulą, draudimą ir lėktuvo priežiūrą“, – pasakojo „Small Planet Airlines“ vadovas Kristijonas Kaikaris.

Žiemą Europoje lieka vos 9 lėktuvai iš turimų 21, bendrovė kitąmet tikisi gauti Kambodžos oro vežėjo pažymėjimą, tuomet galės organizuoti savarankiškus skrydžius, o šiuo metu vietinėms bendrovėms keleivius skraidina iš Kambodžos į Vietnamą, Pietų Korėją ir Kiniją. Tuo metu Saudo Arabijoje, bendrovė baigia procedūras ir netrukus orlaivį pilotuos pirmoji moteris šioje šalyje – lietuvė, nors moterys ten negali vairuoti net automobilio.

„Lietuvoje, kaip ir visoje Europoje, pigūs skrydžiai – augantis konkurentas, nes jie įeina į atostoginį segmentą, tai Azijoje šiek tiek panašu, tai irgi pigios oro linijos, kurios yra labiausiai augantis segmentas, bet Azijoje kiekviena šalis auga dviženkliu skaičiumi kasmet“, – teigė įmonės rinkodaros vadovas Simonas Bartkus.

Šiuo metu Europoje likę bendrovės lėktuvai skraidina poilsiautojus į Kanarų salas, Egiptą, Dubajų ir slidinėjimo kurortus Europoje.

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Ekonomika

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...
Close