captcha

Jūsų klausimas priimtas

NT ekspertai viliasi, kad Lietuvą pasirinks ir kiti žinomi viešbučių vardai

Paskelbus apie garsių viešbučių tinklų atėjimą į Lietuvą, nekilnojamojo turto ekspertai viliasi, kad tai padės pritraukti ir kitus žinomus vardus. Pasak jų, didžiausios galimybės šiuo metu yra 3–4 žvaigždučių viešbučių segmente.
BNS nuotr.
BNS nuotr.
Lietuvoje jau kyla pirmasis iš amerikiečių tinklo „Marriott“ viešbučių, o po poros metų dar vienas tinklo viešbutis duris turėtų atverti ir Palangoje. Vietas savo viešbučiams jau išsirinkęs ir pasaulinis tinklas „Hilton“. 
 
Nekilnojamojo turto ekspertai viliasi, kad tai – tik pradžia, o vienų viešbučių rinkos žaidėjų atėjimas pritrauks kitus, nes vietos tam ir galimybių yra, o geriausias segmentas – 3–4 žvaigždučių viešbučiai.
 
„Būtent viešbučiai, kurių klientai pratę keliaudami apsistoti konkretaus tinklo viešbučiuose, čia ir žvalgosi. [...] Tai 3–4 žvaigždutės, 5 žvaigždučių turime ir jų užpildymas reikėtų palinkėti, kad būtų gerensis, [reikia] geresnių laikų palaukti“, – sako Nekilnojamojo turto plėtros asociacijos direktorius Mindaugas Statulevičius.
 
„Jie turi stiprius analitinius centrus, kurie analizuoja potencialą, ir, tik jį matydami, eina. Jų ryžtas yra labai paprastas – ateiti ir daryti verslą. Ten, kur nėra verslo, jie neina. Akivaizdžiai tai yra signalas kitiems, kad jei jau šitie eina, tai jie žino, ką daro“, – tikina „Newsec“ Tyrimų ir analitikos grupės vadovas Mindaugas Kulbokas.
 
Pasak Viešbučių asociacijos, plėtra dabar vyksta ne tik sostinėje, nauji projektai numatyti Neringoje, Klaipėdoje, Palangoje, Panevėžyje, Birštone, atsidaro ir maži 20–30 kambarių viešbučiai. Bet iš naujų tinklų tikimasi ir jų lojalių klientų.
 
„Žiūrint į pasaulinę rinką, tai mažaudug 60 proc. turi lojalių klientų ir tarptautinės grandinės pasirinkimas nėra atsitiktinis, nes būtent dėl lojalumo programų, kai yra mokama didelė kaina už frančizę ir tikimasi, kad jie pritrauks. [...] Lietuvoje aš nesu tokia optimistė, kad bus apie 60 proc. bet jei pritrauks ir 30–40 proc. būtent naujų klientų, o ne perskirstys tuos pačių, tai bus labai didelis pasiekimas“, – teigia Viešbučių ir restoranų asociacijos prezidentė Evalda Šišauskienė.
 
Šiuo metu viešbučių lovų Vilniuje skaičiuojama apie 4,5 tūkstančio, nauji investuotojų projektai pridės dar apie 2 tūkstančius.

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Ekonomika

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...