captcha

Jūsų klausimas priimtas

Estai kuria „Rail Baltica“ panaudojimo kruizams planus

Baltijos šalis kirsiantis europinės vežės geležinkelis „Rail Baltica“ suteiktų naujų galimybių į Taliną atplaukiančių kruizinių laivų keleiviams ir tuo neabejotinai turėtų pasinaudoti turizmo organizatoriai, tvirtina Talino uosto vadovas.
BNS nuotr.
BNS nuotr.

„Nutiesus „Rail Baltica“ atšaką iki Talino uosto, būtų galima pasiūlyti papildomą ir įdomią pramogą turistams iš Estiją lankančių kruizinių laivų, o tai reiškia, kad būtų galima tikėtis didesnio turistų srauto“, – sakė Valdas Kalmas.

„Jei išties Varšuvą iš Talino traukiniu bus galima pasiekti per šešias valandas, tuo reikėtų pasinaudoti turizmo sektoriui. Esu tikras, kad tokią kelionę rinktųsi ne tik suomiai, bet ir visi kiti, vietoj lėktuvo sutinkantys sėsti į traukinį“, – pabrėžė jis.

V.Kalmo teigimu, apie tokią galimybę jis jau yra diskutavęs su didelių laivininkystės bendrovių vadovais ir sulaukęs jų susidomėjimo.

„Būtų gerai, jei Taline kasmet lankytųsi 10 mln. turistų“, – pridūrė Talino uosto vadovas.

„Rail Baltica“ sujungs Helsinkį su Berlynu per Taliną, Rygą, Kauną ir Varšuvą. Be to, geležinkelis gali būti pratęstas iki Venecijos. Keleiviniai traukiniai juo galės išvystyti 240 kilometrų per valandą greitį. Geležinkelio tiesimo darbus numatoma pradėti 2018-aisiais ir baigti 2024–2025 metais.

Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo neleidžiama.

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Ekonomika

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...