captcha

Jūsų klausimas priimtas

Vietoj išpeikto „Lietuva – drąsi šalis“ – naujas Lietuvos turizmo prekės ženklas

Trečiadienį pritarta naujo Lietuvos kultūros ir gamtos paveldą reprezentuojančio prekės ženklo koncepcijai, logotipui ir šūkiams. Pagrindiniu šalies turizmo rinkodaros akcentu pasirinktas šūkis „Lithuania. Real is beautiful“, o vizualinio Lietuvos turizmo sprendimo prekės ženklo ašimi tapo pašto ženklas.
Valstybinio turizmo departamento nuotr.
Valstybinio turizmo departamento nuotr.

Prekės ženklo koncepciją sukūrusios reklamos agentūros „New!“ kūrybos vadovas Tomas Ramanauskas pažymėjo, kad nėra lengva sudominti keliautoją aplankyti nedidelę Rytų Europos šalį, apie kurią mažai žinoma. Todėl kuriant koncepciją suformuluota žinia pasauliui, kad Lietuva yra vieta, kur vertinami tikri dalykai: tikras lietuviškas maistas, nesugadinta gamta, nuoširdus bendravimas.

Pasak Valstybinio turizmo departamento vadovės Jurgitos Kazlauskienės, beveik dešimtmetį naudotas „Lietuva – drąsi šalis“ logotipas neatspindėjo Lietuvos, kaip patrauklios kelionių krypties, išskirtinumo.

Plačiau apie tai – įraše.

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Ekonomika

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...