captcha

Jūsų klausimas priimtas

Internetiniai maisto pardavėjai: veikla kol kas nuostolinga

Elektroninės prekybos maisto produktais rinkos dalyviai „Barbora“ ir „Assorti.lt“ šią vasarą turėjo daugiau užsakymų nei pernai birželį–rugpjūtį, nors gegužę į rinką žengė naujokas „Zzz.lt“. 2017 m. visi trys prekybininkai planuoja augimą – rinka, anot jų, plečiasi tiek, kad darbo užtenka visiems, tačiau veikla kol kas nuostolinga, rašo „Verslo žinios“.
BNS nuotr.
BNS nuotr.

Bendrovės „Barbora“ direktorius Tomas Kibildis sako, kad birželį–rugpjūtį pardavimai, palyginti su pernai, išaugo 57 proc. Jo nuomone, šiemet bus pasiektas iš viso 60 proc. augimas, o kitąmet įmonė sieks pradėti dirbti pelningai.

„Assorti.lt“ direktorės pavaduotoja Viltė Stasevičiūtė sako, kad e. prekybos, įskaitant prekybą maisto produktais, apimtis auga kasmet, o kitąmet tikimasi padvigubinti prekybos apimtis. Pagrindinis „Zzz.lt“ akcininkas Žilvinas Vasiliauskas, sako, kad į e. parduotuvę jau investuota iki 3 mln. eurų. Apie teigiamą rezultatą šiemet negalvojama, tačiau „2017 metais nuostolio turėtų nebūti“.

Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo neleidžiama.

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Ekonomika

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...