captcha

Jūsų klausimas priimtas

„Dyzelių skandalą“ norintis pamiršti VW neria į elektromobilių rinką

Ketvirtadienį automobilių parodoje Paryžiuje didžiosios automobilių kompanijos pradės pirmuosius pristatymus, bet jų tikslai Prancūzijos sostinėje gerokai skiriasi. Pavyzdžiui, Anglijos gamintojai nerimauja dėl galimų „Brexit“ pasekmių, o vokiečių „Volkswagen“ ryžtingai puola į elektromobilių rinką, taip bandydamas pamiršti „dyzelių skandalą“.
Scanpix/AFP nuotr.
Scanpix/AFP nuotr.

Sukrėsti neregėto masto skandalo, kai Jungtinėse Valstijose paaiškėjo, kad „Volkswagen“ dyzeliniai varikliai yra taip suprojektuoti ir užprogramuoti, kad klastotų oro taršos testus, Vokietijos automobilių gamintojai, panašu, nusprendė atsisakyti tokių technologijų ir skelbia ambicingą tikrai švaraus transporto plėtros programą. Taip Paryžiuje buvo pristatytas futuristinės išvaizdos „Volkswagen“ elektromobilis, pavadintas I.D. Tai – pirmas vien elektrinei traukai suprojektuotas šeimyninis kompaktas, nors vietos jame gerokai daugiau, nes elektriniai agregatai užima mažiau vietos, nei vidaus degimo.     

„Šis automobilis pagaliau rimtai atvers elektrinį „Volkswagen“ prekės ženklo skyrių ir bus visiškai integruotas, prijungtas prie interneto ir skirtas tik elektrinei traukai. Naudojant šį technologinį komplektą bus galima sukurti visą šeimą automobilių ir tai leis mums užimti lyderių pozicijas elektrinio mobilumo srityje“, – mano „VW“ tarybos atstovas Juergenas Stackmannas.

„Volkswagen“ planuoja per artimiausius 10 metų pradėti gaminti bet 20 įvairių elektromobilių modelių, bet šis, jų nuomone, turėtų būti revoliucinis, kaip legendinis „vabalas“ ar „Golf“ modelis. 

 „Iš esmės bus taikomasi į tokią kainą, kiek vertas geros komplektacijos dyzelinis „Golf“. Norime, kad šis automobilis būtų ne tik elektrinis ir gerai atrodantis automobilis, kurį smagu vairuoti, bet ir toks, kurį žmonės rinktųsi“, – tikina J. Stackmannas.

„Volkswagen“ vadovai tikina, kad I.D. bus pradėtas gaminti jau po ketverių metų, kainuos apie 24 tūkst. eurų, pilnai įkrautas nuvažiuos ne mažiau 400 km, o jį įkrauti iki 80 proc. bus galima per 15 minučių. Be to, dar po kelių metų šį automobilį bus galima perprogramuoti į save vairuoti galinčią mašiną.

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Ekonomika

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...
Close