captcha

Jūsų klausimas priimtas

Naujovės dėl kainų palyginimų: kuo tai naudinga pirkėjams?

Konkurencijos tarybai patvirtinus Rekomendacijas dėl kainų palyginimo reklamose, tikimasi, kad tai padės formuoti sąžiningus reklaminius pasiūlymus ir neklaidinti vartotojų, kurie ne visada yra tikri – ar tai, kas vadinama „išpardavimu“, iš tiesų yra išpardavimas, ar „akcija“ iš tiesų yra akcija?
BNS nuotr.
BNS nuotr.

Teigiama, kad vartotojui bus aiškiau – kaip bus lyginamos kainos, ką reiškia akcija, išpardavimas, reguliari kaina. Viena iš naujovių  – vadinamoji 10-ies procentų taisyklė. Skelbdamas akciją, prekybininkas privalės užtikrinti, kad ne mažiau kaip 10 proc. prekių bus parduodama būtent už išpardavimo kainą.

Kita naujovė – reguliavimas, ką turi daryti prekybininkas, skelbdamas apie „reguliarią“ ar „įprastinę“ kainą. Dabar prekybininkas turės atlikti konkurentų kainų stebėseną bei pagrįsti savo kainos įprastumą.

Dar vienas aspektas liečia dažnai aptariamas parduotuvių akcijas. Jei skelbiama, kad tai yra akcija, dabar bus reikalaujama, kad per 30 jos dienų laikotarpį bent 16 dienų ir būtų taikoma akcijinė kaina (kartais prekybininkai paskelbia apie akciją iki, pavyzdžiui, mėnesio galo, tačiau akcija taikoma tik trumpą laiką).

Anot ekspertų, naujovės iš dalies suteikia aiškumo prekybininkams – jie dabar aiškiai žinos, ką konkrečiai Konkurencijos taryba laiko pažeidimu. Tiesa, tuo pačiu tai bus ir papildoma našta – teks ypatingai atidžiai stebėti ir lyginti konkurentų kainas.

Plačiau apie tai – LRT TELEVIZIJOS laidoje „Laba diena, Lietuva“.

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Ekonomika

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...