captcha

Jūsų klausimas priimtas

Vilniaus opozicija piktinasi „už akių“ planuojamu milijoniniu autobusų nuomos konkursu

Vilniaus savivaldybės opozicija piktinasi, jog savivaldybės įmonė „Vilniaus viešasis transportas“ (VVT) ketina skelbti milijoninį ilgalaikės autobusų nuomos konkursą, apie kurį nėra informuojami tarybos nariai ir visuomenė.
BNS nuotr.
BNS nuotr.

Valdantieji tikina, kad visus sprendimus galės patvirtinti taryba.

Opozicinių Lietuvos laisvės sąjungos (liberalų) atstovai teigia gavę informacijos apie planuojamą 34 mln. eurų vertės konkursą bei stebėjosi, jog jis vykdomas nepaisant to, jog lapkričio mėnesį baigiasi paslaugų sutartis tarp savivaldybės ir VVT bei neaišku, kokiomis sąlygomis ji bus pratęsta.

„Matome labai neskaidrų dalyką: šiandien nori įmonės valdyba ir direktorius skelbti konkursą 34 mln. eurų vertės nuomotis autobusus su aptarnavimu 8 metų laikotarpiui, kai lapkričio mėnesį baigiasi sutartis paslaugų tarp savivaldybės ir Vilniaus viešojo transporto. Kaip tai galima pavadinti, jei ne kažkokiu labai neskaidriu klausimu, dėl kurio ir meras bijo, kad būtų užduodami klausimai“, – tarybos posėdyje šią savaitę pareiškė LLS (liberalų) vadovas Artūras Zuokas.

Tuo metu Žilvinas Šilgalis teigia, kad VVT planuojamas autobusų ilgalaikės nuomos konkursas pabrangins vieno kilometro savikainą įmonėje iki 2,4 karto.

21 tarybos narys – LLS (liberalai), Tvarkos ir teisingumo, Lietuvos lenkų rinkimų akcijos (LLRA) atstovai, taip pat ir dalis valdančiųjų „Lietuvos kelio“ atstovų pasirašė rezoliuciją, kuria pareikalavo administracijos pateikti informaciją.

Administracijos direktorė Alma Vaitkunskienė patvirtino, kad autobusus planuojama nuomotis, tačiau detalesnę informaciją žadėjo pateikti kitame tarybos posėdyje. Ji taip pat piktinosi, kad apie planus įmonės atstovai pranešė žiniasklaidai.

„Dėl šito nuomos konkurso, kur be reikalo per anksti ir nežinau kodėl – ir įmonei tą pastabą pasakiau – buvo paskelbta žiniasklaidoje, dėl jo tikrai turės bus atsiklausta steigėjo, turės būti atsiklausta savivaldos komitetų ir svarstoma įmonės valdyboje“, – sakė ji.

Kaltinimus dėl neskaidrumo ji atremia nurodydama, jog dėl didelių kiekių transporto priemonių pirkimo į valdybą yra deleguoti savivaldybės administracijos atstovai.

Meras Remigijus Šimašius taip pat tikina, kad „jei nėra konkrečių formalių kliūčių“, ar pritarti sutarčiai, galės spręsti Vilniaus savivaldybės taryba.

„Konkursas nėra paskelbtas, yra tik pradėtos konsultacijos, yra pasiruošimas. Ir be jokios abejonės, visi apie tai bus supažindinti“, – teigė R. Šimašius.

Jis taip pat patikino, kad tarybai bus pasiūlyta apsispręsti dėl konkrečios autobusų įsigijimo formos: lizingo, ilgalaikės nuomos.

A. Vaitkunskienė, pristatydama viešojo transporto situaciją taip pat informavo, kad savivaldybės paslaugų sutartis su VVT baigiasi lapkritį – administracija, jos teigimu, ieško būdų, kaip sudaryti kuo ilgesnio termino, t. y. „6–7 metų“ sutartį.

VVT yra savivaldybės valdoma bendrovė, jai nuo balandžio vadovauja buvęs „Linas Agro“ antrinių įmonių Latvijoje vadovas Gintaras Maželis, pakeitęs Gintarą Nakutį. Įmonės valdybos pirmininkas yra buvęs „Teo LT“ vadovas Arūnas Šikšta, kuris su Liberalų sąjūdžiu buvo išrinktas į tarybą, tačiau vėliau tarybos nario mandato atsisakė.

Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo neleidžiama.

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Ekonomika

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...
Close