captcha

Jūsų klausimas priimtas

„Tele2“ už 3,6 mlrd. JAV dolerių verslą Rusijoje parduoda „VTB Group“

Telekomunikacijų bendrovė „Tele2“ savo mobiliojo ryšio verslą Rusijoje parduoda įmonių grupei „VTB Group“. Bendra sandorio vertė – 3,6 mlrd. JAV dolerių, tai 4,9 kartus daugiau nei parduodamos bendrovės 2012 m. EBITDA (pelnas prieš palūkanas, mokesčius, nusidėvėjimą ir amortizaciją), rašoma pranešime spaudai.
BFL nuotr.
BFL nuotr.

Telekomunikacijų bendrovė „Tele2“ savo mobiliojo ryšio verslą Rusijoje parduoda įmonių grupei „VTB Group“. Bendra sandorio vertė – 3,6 mlrd. JAV dolerių, tai 4,9 kartus daugiau nei parduodamos bendrovės 2012 m. EBITDA (pelnas prieš palūkanas, mokesčius, nusidėvėjimą ir amortizaciją), rašoma pranešime spaudai.

„Rusijoje sukūrėme sėkmingą mobiliojo ryšio verslą. 12 darbo metų, stiprus prekės ženklas, pasverti įsigijimai ir nuoseklus augimas leido pasiekti, kad šiandien bendrovės pelningumas geras, ji turi 23 mln. klientų ir patyrusią komandą. Pardavimo sandoris įtvirtina šią sėkmę. Linkime „VTB Group“ sėkmingo tolimesnio darbo augančioje Rusijos rinkoje. Pardavimo sandorio lėšas „Tele2” skirs investicijoms, pasinaudosime galimybėmis, kurias augantis duomenų perdavimas atveria kitose mūsų rinkose – Švedijoje, Olandijoje, Norvegijoje ir Kazachstane“, – sakė Matsas Granrydas, „Tele2” grupės prezidentas ir vykdantysis direktorius.

„Mes tikime, kad „Tele2” Rusijoje yra gera investicija ir bendrovė augs sparčiau nei rinka. Jos istorija Rusijoje rodo gerą augimą ir pelningumą, bendrovė yra ketvirtas didžiausias šalies mobiliojo ryšio operatorius su 23 mln. klientų. Tolimesnei bendrovės plėtrai užtikrinti VTB planuoja bendradarbiauti su finansiniais ir strateginiais partneriais“, – sakė „VTB Group“ prezidentas ir valdybos pirmininkas Andrejus L. Kostinas.

„Tele2” pajamos Rusijoje 2012 m. buvo 12,984 mln. Švedijos kronų, EBITDA – 4,744 mln. Švedijos kronų. Klientų skaičius metų pabaigoje buvo 22,7 mln. Bendrovėje dirba apie 3,5 tūkst. darbuotojų.

„Tele2” pagrindinį dėmesį toliau skirs Europai ir Eurazijai bei darbui pagrindinėse savo veiklose srityse, klientų pasitenkinimui, mobiliajam internetui ir inovacijoms paslaugose bei kainodaroje. Bendrovė sieks išlikti mažų kainų ir inovacijų lydere bei lanksčiai reaguoti į pokyčius rinkoje.

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Ekonomika

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...