captcha

Jūsų klausimas priimtas

Atpigo daržovės ir drabužiai, pabrango skrydžiai ir vairavimo pamokos

Per mėnesį iš maisto produktų beveik penktadaliu atpigo dalis daržovių, gamtinės dujos, elektros energija, drabužiai ir avalynė, tačiau pabrango keleivių vežimo oro transportu, poilsio namų, vairavimo paslaugos, rodo Statistikos departamento duomenys.
BNS nuotr.
BNS nuotr.


Liepą palyginti su birželiu iš maisto produktų ir nealkoholinių gėrimų daugiausia – 8,2 proc. – atpigo daržovės. Iš daržovių gerokai atpigo bulvės – 24,9 proc., kopūstai – 24,8 proc., o pabrango šakniavaisiai – morkos, burokėliai – 17,4 proc. Vaisinės daržovės – agurkai, pomidorai, paprikos atpigo 5 proc., salotinės daržovės – 2,3, o svogūninės daržovės pabrango 3,3 proc., teigiama Statistikos departamento pranešime spaudai.

Vaisiai pabrango 1,1 proc. Iš vaisių pabrango citrusiniai vaisiai – 18,9 proc., braškės – 17,1, kiviai – 8,4 proc., o atpigo persikai – 29,4 proc., trešnės – 26,8, vynuogės – 9,3, bananai – 7,3 proc. Mėsa ir jos produktai pabrango 0,5 proc.

Atpigo aliejus 1,9 proc., margarinas – 1,7, mineraliniai ir šaltinio vandenys – 1,4, cukrus – 1, fermentinis sūris – 0,8 proc. Tačiau pabrango arbata – 3,4 proc., vaisių ir daržovių sultys – 3, užšaldyta žuvis – 1,4, ledai – 1,1, kiaušiniai – 0,7, varškės sūris ir kava – po 0,5 proc.

Iš energetinių prekių atpigo gamtinės dujos – 11,3 proc., elektros energija – 5,4, šilumos energija – 3, benzinas – 2, dyzeliniai degalai – 1,6 proc. Kietojo kuro kainos padidėjo 1,8 proc., suskystintų automobilinių dujų – 1,3 proc.

Statistikos departamento analitikai pastebi, kad dėl sezoninių nuolaidų drabužių kainos sumažėjo 10,7 proc. avalynės – 4,9 proc.

Iš alkoholinių gėrimų ir tabako gaminių daugiausia – 1,9 proc. – pabrango spirituoti gėrimai, 1,3 proc. – cigaretės. Alus ir vynas atpigo po 0,6 proc.

Iš kitų prekių atpigo įranga sportui, stovyklavimui ir poilsiui lauke – 6,6 proc., dviračiai – 6,2, namų ir sodo pagrindiniai įrankiai ir įranga – 4, kilimai ir kilimėliai – 2,7, kelioniniai reikmenys – 2,6, gėlės – 2,5 proc., o pabrango kosmetikos priemonės – 3,2 proc., asmens higienos reikmenys – 1,6, rašymo reikmenys – 0,8 proc.

Iš paslaugų daugiausia – 26,4 proc. – pabrango keleivių vežimo oro transportu paslaugos. Taip pat pabrango poilsio namų paslaugos – 18,1 proc., vairavimo mokymų – 10,8, sanatorijų – 10,4, būsto nuomos – 1,9, atostogų išvykų – 1,7, aprangos valymo – 1,6, būsto priežiūros ir remonto – 1,5 proc. Interneto prieigos teikimo paslaugos atpigo 0,7 proc.

Per šį laikotarpį vartojimo prekių kainos sumažėjo 1,3 proc., o paslaugų kainos padidėjo 1,2 proc.

Šaltinis www.elta.lt

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Ekonomika

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...