captcha

Jūsų klausimas priimtas

Sostinėje iki metų pabaigos įsigalės 23 eismo pakitimai „juodosiose dėmėse“

Dar prieš metus susisiekimo ministro Rimanto Sinkevičiaus iniciatyva sudaryta darbo grupė ištyrė ir pasiūlė sprendimus 23 avaringoms vietoms Vilniaus mieste. Savivaldybė, kuri yra atsakinga už savo miesto infrastruktūrą, šiuos siūlymus išanalizavusi priėmė sprendimą – tvarkyti opiausias Vilniaus vietas.
BNS nuotr.
BNS nuotr.

Juodosios dėmės

Susisiekimo ministerijos sudarytos darbo grupės sąrašas – vietos, kuriose 500 metrų atkarpoje per paskutinius 4 metus įvyko 4 ar daugiau eismo įvykių, kurių metu buvo sužaloti ar žuvo žmonės. Tokių vietų darbo grupė rado 23. Kad šis sąrašas nenugulė stalčiuje, galima matyti jau šiandien – praėjus beveik metams po avaringųjų vietų sudarymo. Kaip 15min teigia Vilniaus miesto savivaldybės Miesto ūkio ir transporto departamento Eismo organizavimo skyriaus vedėjas Tomas Kamaitis, atsižvelgta į visas 23 vietas.

Kai kurios jau pabaigtos tvarkyti, kitos dar tvarkomos, o likusias planuojama užbaigti iki metų pabaigos. Darbo grupės sąraše atsidūrė vietos, kurios kelia pavojų įvairiems eismo dalyviams – pėstiesiems, vairuotojams, viešojo transporto keleiviams, dviratininkams ir kitiems. Daug dėmesio susisiekimo ministerija siūlė skirti aktyviosioms saugumo priemonėms kelyje – iškiliosioms pėsčiųjų perėjoms, greičio mažinimo kalneliams, liaudyje geriau žinomiems pavadinimu „gulintis policininkas“, greičio rodymo ženklams, kryptinių pėsčiųjų perėjų apšvietimo įrengimui ir pan.

Visų eismo dalyvių saugumo gerinimas

Kaip teigia Vilniaus miesto savivaldybės atstovas Tomas Kamaitis, į šiuos siūlymus atsižvelgta, ir aktyviojo saugumo priemonių atsiranda vis naujose Vilniaus vietose: „Eismo saugumui pagerinti Vilniuje įrengiami ir planuojama įrengti geltonųjų skydų pėsčiųjų perėjose, geltonai mirksinčių žibintų, įspėjamųjų stupelių, greičio rodymo ženklų ir greičio mažinimo kalnelių, iškiliųjų pėsčiųjų perėjų, kryptinių pėsčiųjų perėjos apšvietimų, geltonų linijų prieš pėsčiųjų perėjas, planuojama paženklinti dar daugiau sankryžų „koriais“.

Pėsčiųjų saugumas taip pat neliks užmirštas. Bus įrengiama nemažai pėsčiųjų saugumą stiprinančių infrastruktūros vienetų. Tačiau „gulinčiais policininkais“ ir mirksinčiomis lemputėmis savivaldybė apsiriboti nežada, šiais metais žadama užbaigti ir ilgai statytą požeminę perėja, esančią po Pilaitės prospekto ir Vydūnų gatvės sankryža.

Eilėje laukia dar 12 tvarkytinų vietų

Kaip 15min patvirtino Tomas Kamaitis, 3 vietos, kurios pateko į ministerijos siūlomų sąrašą, jau yra sutvarkytos. Kitose trijose šiuo metu vyksta darbai, o dar 12 objektų bus sutvarkyta iki metų pabaigos. Į planuojamų sutvarkyti sąrašą patenka ir tos vietos, kurių eismo pakitimai šiuo metu projektuojami, vyksta viešieji pirkimai ir panašios procedūros.

Planuojamų tvarkyti vietų sąrašas:

Savanorių prospekto ir Sausupio gatvės sankryžos rekonstrukcija. Šioje sankryžoje esanti nereguliuojama pėsčiųjų perėja bus pertvarkyta į reguliuojamą;

J. Kubiliaus ir P. Lukšio gatvių sankryžoje bus įrengtas šviesoforas;

Vydūnų gatvės ir Pilaitės prospekto sankryžoje bus įrengta požeminė pėsčiųjų perėja;

Pilaitės prospekte tarp Sidaronių gatvės ir Senojo Pilaitės kelio – Pilaitės pr. Atsiras nauja jungtis su Sidaronių g. (su šviesoforo reguliavimu);

Rygos ir Taikos gatvių sankryžose bus atnaujinta eismo valdymo įranga – bus atnaujinta šviesoforų eismo reguliavimo ir valdymo įranga, kuri leis efektyviau koordinuoti transporto srautus su gretimomis sankryžomis;

Planuojama iki metų pabaigos įrengti pėsčiųjų atitvarus Naugarduko ir Šiltnamių gatvėse, o Laisvės prospekto ir Ozo gatvės skiriamosiose juostose – tvoras, kurios trukdytų pėstiesiems pereiti gatvę neleistinose vietose;

Neteisėtai kertantiems kelią pėstiesiems, tvoros kelią pastos ir Buivydiškių bei Rygos gatvių sankryžoje, taip pat bus įrengti pėsčiuosius saugantys stulpeliai, kurie trukdys transporto priemonėms užvažiuoti ant šaligatvių;

Upės gatvėje ties Baltuoju tiltu projektuojama šviesoforais reguliuojama perėja;

Upės gatvėje ties Baltuoju tiltu projektuojama šviesoforais reguliuojama perėja Upės gatvėje ties Baltuoju tiltu projektuojama šviesoforais reguliuojama perėja

Sprendžiant nelegalų vairuotojų sukimą į kairę J. Jasinskio ir Pakalnės gatvių sankryžoje, planuojama įrengti modernią eismo stebėjimo sistemą, kuri drausmintų Kelių eismo taisyklių pažeidėjus;

Planuojama panaikinti nereguliuojamą kairiojo posūkio eismą iš Ukmergės gatvės į Paribio gatvę; Žirnių gatvėje nereguliuojama pėsčiųjų perėja bus rekonstruota į reguliuojamą;

Šiuo metu atliekami T. Narbuto g. Tilto projektavimo darbai įrengiant dviratininkų ir pėsčiųjų eismo jungtį su Sugiharos gatve.

Jau įgyvendinti projektai:

Dariaus ir Girėno, Šaltkalvių ir Kapsų gatvių sankryžoje metų pradžioje atlikti sankryžos rekonstrukciniai darbai;

Praėjusių metų pabaigoje Švitrigailos ir T. Ševčenkos gatvių sankryžoje buvo pakeistas eismo organizavimas – įvestos A juostos;

Molėtų plento ir Skersinės gatvių sankryžoje įrengti šviesoforai.

Šiuo metu tvarkomos vietos:

Naugarduko ir Smolensko gatvių sankryžoje šiuo metu vyksta rekonstrukcijos darbai; Šiuo metu derinami dekoratyvinių tvorelių brėžiniai. Tvorelės bus naudojamos didinti pėsčiųjų saugumą Gedimino prospekto ir Vasario 16-osios gatvių sankryžoje; Saulėtekio alėjos ir Šatrijos Raganos gatvių sankryžoje baigiami šviesoforų įrengimo darbai

Vilniaus savivaldybės Eismo valdymo poskyrio Eismo organizavimo skyriaus vedėjo pavaduotojas Eduardas Garbovskis papildė kolegą pridėdamas, kad nepaminėtos liko tik 5 vietos. Visose šiose vietose, įvairiose gatvių atkarpose, bus įgyvendinami smulkūs eismo pakitimai – įrengti greitį ribojantys kelio nelygumai, mirksintys geltoni žibintai prieš perėjas ir pan.

Šaltinis www.15min.lt

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Ekonomika

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...
Close