captcha

Jūsų klausimas priimtas

Išmaniųjų laikrodžių populiarumo kreivė pirmąkart pakrypo žemyn

Išmaniųjų laikrodžių rinkos dinamika antrąjį šių metų ketvirtį pirmąkart buvo neigiama, „Apple Watch“ paklausai sunykus daugiau nei perpus, skelbia rinkos tyrimų bendrovė „International Data Corporation“ (IDC).
Reuters/Scanpix nuotr.
Reuters/Scanpix nuotr.

Jos duomenimis, balandžio-birželio mėnesiais pasaulyje nupirkta 3,5 mln. išmaniųjų laikrodžių – 32 proc. mažiau nei prieš metus. „Apple Watch“ tenkanti rinkos dalis aptirpo nuo 72 proc. iki 47 proc., pardavimams sumenkus 55 proc. iki 1,6 mln. laikrodžių.

„Vartotojai neskuba pirkti išmaniųjų laikrodžių – laukia naujų modelių ir naujesnės programinės įrangos. Veikiausiai rinka liks vangi iki metų pabaigos, tačiau kitąmet tikėtinas augimas“, – prognozuoja IDC vyresnysis analitikas Jitesh Ubrani.

Antras šioje rinkoje – „Samsung“, pardavimus padidinęs 51 proc. iki 600 tūkst., o dalį rinkoje – nuo 7 proc. iki 16 procentų.

Į trečiąją poziciją išsiveržė „Lenovo“, kurio išmaniųjų laikrodžių paklausa ūgtelėjo 75 proc. iki 300 tūkstančių. Beveik tiek pat jų pardavė LG, tačiau augimas buvo gerokai kuklesnis – 26 procentai.

Į pirmąjį rinkos lyderių penketą prasibrovė Šveicarijos „Garmin“, savo dalį rinkoje padidinęs nuo 2 proc. iki 4 procentų.

Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo neleidžiama.

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Ekonomika

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...