captcha

Jūsų klausimas priimtas

Britų turistai prisipažino šantažuojantys restoranų bei viešbučių darbuotojus dėl nuolaidų

Britų turistai prisipažino, kad yra grasinę viešbučių bei restoranų darbuotojams blogais atsiliepimais apie šias įstaigas, jeigu jos nesuteiks jiems nuolaidos ar papildomos priemokos, praneša „The Daily Express“.
BNS nuotr.
BNS nuotr.

Tokią šantažo taktiką yra naudoję 23 proc. apklausos, kurią atliko turizmo agentūra „Sunshine“, dalyvių. Per 25 proc. respondentų prisipažino, kad dėl nuolaidų ar priemokų iš įvairių įstaigų poilsį šiose įtaigose nepagrįstai išgirdavo arba meluodavo – pavyzdžiui, sukurpdavo melagingą istoriją apie rastą plauką restorane užsakytame patiekale, taip tikėdamiesi gauti nuolaidą arba nemokamą patiekalą už neva sudarytą nepatogumą.

Be to, 8 proc. respondentų prisipažino, kad bent kartą yra apgavę restoranų ar viešbučių darbuotojus, tvirtindami, esą būtent tomis dienomis švenčiantys gimtadienį ar vestuvių metines. Taip turistai tikėdavosi, kad jiems bus sumažinta kaina ar suteikta kokia kita lengvata.

Taip pat paaiškėjo, kad pusei apklaustųjų pavyko apgaule pasiekti norimų tikslų.

Atostogoms skirtame tyrime dalyvavo 2,5 tūkst. Jungtinės Karalystės gyventojų, vyresnių nei 18 metų.

Šaltinis www.elta.lt

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Ekonomika

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...