captcha

Jūsų klausimas priimtas

Atidėjo skrydį: ką daryti

Jei oro linijų klientas įstrigo oro uoste, nes jo skrydis buvo gerokai atidėtas, veiksmų imtis reikėtų jau oro uoste, sako Vilniaus universiteto Teisės fakulteto lektorius, advokatas Paulius Miliauskas.
T. Urbelionio (BFL) nuotr.
T. Urbelionio (BFL) nuotr.

Pasak jo, visų pirma reikia kreiptis į oro linijų atstovą ir paprašyti atitinkamos formos dokumento, kuriame jau pats vežėjas pažymi, ar tai atidėtas skrydis, ar atšauktas, jį užpildo ir paduoda žmogui. Tai bus vienas iš įrodymų. Kiti įrodymai: banko išrašas už apmokėtą bilietą, laipinimo kortelės ir bilietai.

„Kitas dalykas – reikia pasirūpinti savimi. Reikia žinoti, kad oro bendrovė turi rūpintis savo keleiviais ir paprašyti, kad duotų kuponą maistui ir gėrimams nusipirkti“, – aiškina advokatas. 

Vis dar esant oro uoste galima pasirinkti: atgauti pinigus už bilietą arba pasirinkti alternatyvų skrydį.

Advokatas pabrėžia, kad nacionaliniai ir Europos Sąjungos teisės aktai, apsaugantys keleivių teises, galioja ir tuo atveju, jeigu keleiviai perka turistinės kelionės paketą, į kurį įeina skrydžiai, pervežimai, apgyvendinimas ir kitos paslaugos, ir tuo atveju, kai žmonės patys susiplanuoja kelionę: nusiperka lėktuvo bilietus, apgyvendinimą, pervežimus ir t.t.

Daugiau apie keleivių teises – pokalbyje.

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Ekonomika

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...