captcha

Jūsų klausimas priimtas

Labiausiai reklamos apimtys augo LRT televizijoje

Pernai reklamos rinka augo mažiau nei prognozuota, daugiausiai iš televizijų reklamos apimtys augo LRT.
Vytenio Radžiūno (LRT.lt) nuotr.
Vytenio Radžiūno (LRT.lt) nuotr.

Pernai reklamos rinka augo mažiau nei prognozuota, daugiausiai iš televizijų reklamos apimtys augo LRT.

Rinkos tyrimų bendrovės TNS LT reklamos monitoringo vadovė Giedrė Juronienė dienraščiui „Verslo žinios“ sakė, kad didieji sporto renginiai – futbolo čempionatas ir olimpiada – daugiausiai naudos davė LRT. Šioje televizijoje reklamos apimtys 2012 m., palyginti su 2011 m., augo labiausiai iš televizijų.

Bendrai Lietuvos rinka per praėjusius metus paaugo mažiau, nei buvo tikėtasi – 0,7 proc. iki 343,1 mln. litų.

G. Juronienės teigimu, pernai daugelis didžiųjų tarptautinių reklamos užsakovų mažino reklamos biudžetus, nedaug pajamų žiniasklaidos priemonės gavo ir iš politinės reklamos per Seimo rinkimus, organizuojant referendumą dėl atominės elektrinės, vykdant televizijos skaitmenizaciją. 

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Ekonomika

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...