captcha

Jūsų klausimas priimtas

„Lidl“ lietuviams nesiūlys prekybos tinklų pamėgto masalo

Tai, kad lietuviai negali gyventi be akcijų jau ne staigmena, tačiau lietuviai išlepinti ir dar vienu prekybos tinklu masalu – lojalumo kortelėmis. Didžioji dalis jų leidžia kaupti pinigus nuo išleistos prekybos tinkle sumos, tačiau netrukus parduotuves atversiantis „Lidl“ prekybos tinklas lojalumo kortelių nesiūlys.
V. Skaraičio (BFL) nuotr.
V. Skaraičio (BFL) nuotr.

Kaip portalą DELFI informavo „Lidl Lietuva“ Komunikacijos vadovė Agnė Gaižauskienė, šiuo metu „Lidl“ neturi lojalumo kortelių.

„Vis dėlto nuolat analizuojame, ar tokie sprendimai būtų naudingi mūsų pirkėjams“, – kalbėjo ji.

Tačiau taip pat iš proto lietuvius vedančių akcijų „Lidl“ neatsisakys.

„Mūsų parduotuvėse pirkėjai ras ir akcijų – prekių sumažinta kaina ir specialių pasiūlymų“, – komentavo „Lidl Lietuva“ komunikacijos vadovė.

Bus priversti pasiūlyti lojalumo korteles?

Marketingo specialistas Rytis Buračas visų pirma akcentuoja, kad Lietuvoje lojalumo kortelės neveikia kaip lojalumo kortelės, o tiesiog yra nuolaidų kortelės. Nuolaidos neskatina vartotojo sugrįžti ir vartotojas nesijaučia išskirtinis, kad turi tam tikro prekybos tinklo lojalumo kortelę.

„Ta kortelė yra tapusi verslo atributu, kaip privalomas dalykas. Manau, kad greičiausiai „Lidl“ bus priverstas po metų ar kelių, supratęs, kad šioje rinkoje reikia tą kortelę turėti, sugalvoti kažkokią lojalumo programą“, – kalbėjo pašnekovas.

Pasak jo, vis dėlto lojalumo kortelės nebėra vienintelis instrumentas pirkėjams. Pavyzdžiui, plastikines korteles gali pakeisti mobiliosios aplikacijos.

Pasiteiravus, kodėl R. Buračo nuomone, lojalumo kortelės iš tiesų neskatina pirkėjų lojalumo, marketingo specialistas atsakė: „Tiesiog nuolaidos yra padovanojamos. Savo laiku tikriausiai nebuvo su jomis sudirbta kaip su geru instrumentu, kuris skatintų vartotoją sugrįžti, nebuvo išskirtinumo klientui suteikta. Dabar didžioji dalis pirkėjų turi visų tinklų korteles ir tiesiog tas nuolaidas susišluoja ir tai nebėra tas instrumentas, kuris skatintų sugrįžti“.

Kad lojalumo kortelė atliktu savo tikrąją funkciją, pasak pašnekovo, ji būtent turi suteikti pirkėjui išskirtinumą – būtų pasiūlymai tokie, kokių kitur nėra, kad vartotojas geriausiai jaustų naudą.

„Aš visada kaip pavyzdį paminiu oro linijas: jų kortelių turėtojai turi ir greitus praėjimus ir patekimą į verslo sales. Todėl tie klientai gerokai išsiskiria iš paprasto keliautojo“, – tęsė R. Buračas.

Pašnekovas pritarė, kad „Rimi“ lojalumo kortelių turėtojams siūlomos nuolaidos pagal jų pirkimo įpročius jau artėja prie tikrosios lojalumo kortelės funkcijos.

„O dabar mes ir taip esame visokių nuolaidų išlepinti, o dar šalia ir kažkokia kortelė tabaluoja, – pridėjo jis. – Tikriausiai turėtų būti tik su lojalumo kortele visos privilegijos“.

Šaltinis www.delfi.lt

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Ekonomika

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...