captcha

Jūsų klausimas priimtas

Sutriko „Swedbank“ mokėjimo kortele paslaugos

DELFI skaitytojai pranešė, kad penktadienį popiet laikinai buvo sutrikę „Swedbank“ elektroninės bankininkystės kanalai: banko klientai negalėjo atsiskaityti mokėjimo kortelėmis, naudotis internetinės bankininkystės paslaugomis, bankomatais.
BFl. nuotr.
BFl. nuotr.

DELFI skaitytojai pranešė, kad penktadienį popiet laikinai buvo sutrikę „Swedbank“ elektroninės bankininkystės kanalai: banko klientai negalėjo atsiskaityti mokėjimo kortelėmis, naudotis internetinės bankininkystės paslaugomis, bankomatais.

Pasak „Swedbank“ komunikacijos projektų vadovės Orintos Barkauskaitės, su trikdžiais banko klientai susidūrė apie 14 val., jie truko apie pusvalandį.

O. Barkauskaitės teigimu, apie 15 val. klientai jau galėjo naudotis bankomatais ir internetinės bankininkystės paslaugomis. „Šiuo metu banko klientai gali naudotis bankomatais ir interneto banku kaip ir įpratę, tuo tarpu su mokėjimo kortelėmis dar yra šiek tiek laikinų nesklandumų“, – sakė O.Barkauskaitė.

Vis dėlto kai kurie banko klientai DELFI dar skundėsi sutrikusiomis internetinės bankininkystės paslaugomis ir po 15 val.

Penktadienį vakare, 20 val., „Swedbank“ informavo, kad banko klientai jau tikrai gali naudotis visomis banko paslaugomis kaip įprastai.

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Ekonomika

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...