captcha

Jūsų klausimas priimtas

Specialistai abejoja prekybos centrų boikotavimo akcijos sėkme

Prekybininkai įvairiai reaguoja į socialiniuose tinkluose kilusią iniciatyvą, kuria žmonės raginami tris dienas neiti į prekybos centrus. Įvairių pilietinių iniciatyvų imtasi po to, kai socialinėje žiniasklaidoje kilo pasipiktinimas produktų kainomis.
V. Skaraičio (BFL) nuotr.
V. Skaraičio (BFL) nuotr.

Socialiniuose tinkluose pradėjus piktintis maisto produktų kainomis, susikūrė vieša grupė, kuri ragina žmones neiti į prekybos centrus tris dienas ir taip išreikšti savo pasipiktinimą. Prie grupės prisijungė apie 100 tūkst. žmonių, o daugiau kaip 30 tūkst. pažymėjo, jog akcijoje dalyvaus.

Tiesa, viešųjų ryšių specialistai sako, kad neaišku, kiek iš tiesų žmonių dalyvaus, ir ar tokia akcija padarys kokią nors įtaką prekybos tinklams, nes žmonės nusipirks daugiau produktų iš anksto.

Praėjusią savaitę vienas prekybos tinklas pareiškė planuojantis kreiptis į Valstybės saugumo departamentą, nes esą tokių akcijų iniciatoriai galimai dirba nedraugiškoms valstybėms. Tačiau kiek vėliau tokių planų atsisakyta.

Tuo metu ūkininkai, taip pat reaguodami į susidariusią situaciją, antradienį žada nemokamai dalinti pieną.

 

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Ekonomika

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...