captcha

Jūsų klausimas priimtas

Tautinių jausmų žadinimas – naujas verslininkų būdas vilioti pirkėjus

Lietuviškais simboliais padabintos prekės vis dažniau tampa verslininkų arkliuku pritraukiant klientus. Žiebtuvėliai, marškinėliai, džemperiai ar striukės su etniniais arba Lietuvos valstybingumą simbolizuojančiais motyvais jau nėra retenybė, o jų kūrėjai tvirtina, jog valstybinės šventės atneša didėjančias apyvartas.
T. Urbelionio (BFL) nuotr.
T. Urbelionio (BFL) nuotr.

Prekiauti lietuviškomis trispalvėmis, Vyčiais ir užrašais „Lietuva“ šviečiančiais bliuzonais, marškinėliais, kepuraitėmis ir kita tautine atributika kauniečiai elektroninės parduotuvės ltfanas.lt įkūrėjai nusprendė pamatę, kad tokio tipo parduotuvių virtualioje erdvėje trūksta.

Šios elektroninės parduotuvės atstovas Aurimas Gilius sakė, kad viena iš pagrindinių priežasčių įkurti lietuviška atributika prekiaujančią internetinę svetainę buvo didėjanti tokio pobūdžio prekių paklausa iš emigravusių lietuvių.

Anot A. Giliaus, apie trečdalis visų užsakymų iškeliauja į lietuvių namus užsienyje.

„Dažniausios kryptys – Didžioji Britanija, Vokietija, Airija bei Australija“, – vardijo elektroninės parduotuvės atstovas.

Emigrantai taip pat yra dažniausi drabužių linijų „LT Identity“ ir „Baltai“ pirkėjai.

„Jungtinė Karalystė, Norvegija, Švedija, Vokietija, JAV“, – emigrantų iš Lietuvos pamėgtas valstybes, į kurias dažniausiai keliauja šių mados linijų drabužiai, vardija juos kurianti dizainerė Jolanta Rimkutė.

Tiesa, ji priduria, kad klientų netrūksta ne tik elektroninėje erdvėje, bet ir parduotuvėje Užupyje, į kurią dažnai užsuka turistai iš užsienio.

„Juos domina jiems dar nematyti tautiniai simboliai, raštai ir prasmės šiuolaikiniame kontekste“, – paaiškina J. Rimkutė.

Dizainerė džiaugiasi ir prekės ženklo „LT Identity“ ilgaamžiškumu – jis jau gyvuoja trylika metų.

„LT Identity“ tamprės. parduotuve.studijalt.eu nuotr.

J. Rimkutė tvirtino, kad valstybinės šventės didina pirkėjų srautus.

„Žmonės nori šventiškai pasipuošti. Be to, valstybinių švenčių proga klientams visada dovanojame nuolaidas mūsų prekėms“, – sakė „LT Identity“ ir „Baltai“ drabužių linijų kūrėja.

Apie tai, kad valstybinės šventės tampa postūmiu didesniems pardavimams, prasitarė ir A. Gilius.

„Artėjant valstybinėms šventėms visuomet jaučiamas pirkėjų suaktyvėjimas. Visgi didžiausius pardavimus stebime vykstant įvairiems sporto renginiams, kuriuose varžosi mūsų šalies atletai“, – pasakoja ltfanas.lt atstovas.

Sprendimą išleisti išskirtinai Lietuvai skirtą produktų liniją nusprendė ir žiebtuvėlių gamintojas „Zippo“. Šios įmonės atstovas Lietuvoje Aurimas Kregždė sakė, kad tokį žingsnį žengti paskatino bendravimas su klientais.

A. Kregždė tikino, kad Lietuvai skirta kolekcija buvo kuriama pusę metų bendradarbiaujant su „Zippo“ dizainu centru JAV.

„Zippo“ žiebtuvėliai su lietuviška simbolika. „Zippo“ nuotr.

„Norėjome, kad šie žiebtuvėliai kuo geriau atspindėtų per tūkstantmečius besivysčiusią Lietuvos kultūrą, istoriją ir tautinį paveldą“ – aiškino A. Kregždė.

„Šie žiebtuvėliai puošti motyvais, atkeliaujančiais iš tautodailės darbų, pavyzdžiui, audinių ar drožinių“, – pasakojo „Zippo“ atstovas, kuris džiaugėsi ir tuo, kad po tautinės simbolikos panaudojimo, išaugo klientų susidomėjimas įmonės produkcija, o žiebtuvėlius pradėta pirkti kaip dovanas ir suvenyrus.

„Vos per kelias savaites nuo Vasario 16-osios, kada pradėta prekiauti šiais žiebtuvėliais, parduotas toks žiebtuvėlių kiekis, kurį planuota parduoti per pusę metų“, – džiaugėsi A. Kregždė.​

Šaltinis www.15min.lt

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Ekonomika

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...
Close