captcha

Jūsų klausimas priimtas

Taksistai Seimo prašo sureguliuoti pavežėjimo paslaugų rinką

Vežėjų profesinė sąjunga „Solidarumas“ reikalauja, kad valdžia teisiškai sureguliuotų pavežėjimo paslaugų rinką ir nustatytų vienodas veiklos sąlygas. Taip pat prašoma griežčiau kontroliuoti šias paslaugas savais automobiliais be taksometrų teikiančius asmenis.
T. Lukšio (BFL) nuotr.
T. Lukšio (BFL) nuotr.

Vilniaus taksistų trečiadienį surengtoje protesto akcijoje Vilniuje dalyvavo iki 100 taksi automobilių. Protestuojantys taksistai nuo „Žalgirio“ stadiono per Gedimino prospektą judėjo Seimo link, kur planavo įteikti peticiją. Profsąjungų atstovai neišsakė savo reikalavimų Seimo nariams, tačiau jie išdėstyti Seime registruotoje peticijoje.

„Išdalinta automobiliams 60 vėliavėlių, bet ne visiems užteko“, – BNS sakė Vilniaus taksi įmonių profesinės sąjungos pirmininkas Gediminas Sabaitis, paklaustas, kiek taksi automobilių prisijungė prie akcijos.

„Kelių neblokavome, šviesoforų signalų paisėme, taksi kolonos važiavimui savivaldybės leidimą turėjome “, – teigė G. Sabaitis.

Lietuvos vežėjų profsąjungoms Europos ekonomikos ir socialinių reikalų komitete (konsultacinė Europos Sąjungos institucija – BNS) atstovaujanti Daiva Kvederaitė BNS informavo, kad Susisiekimo ir Ūkio ministerijos yra susitarusios sudaryti tarpžinybinę darbo grupę, kuri analizuotų taksi verslo situaciją.

„Susisiekimo ministerijai kelia susirūpinimą ir tai, kad „Uber“ ne tik teikia keleivių pavėžėjimo paslaugas, bet ir vykdo tarpmiestinį keleivių ir krovinių pervežimą“, – BNS sakė ji.

Profesinės sąjungos, be to, siekia, kad valstybinės institucijos atliktų tyrimus dėl galimai neteisėtų taksi paslaugų, išsiaiškintų nuslėptus mokesčius. Parlamentarų prašoma pakeisti įstatymus, reglamentuojančius taksi veiklą, kad jie „atitiktų šių dienų informacinių technologijų pokyčius“.

Taksi paslaugų teikėjų asociacija skaičiuoja, kad taksi veiklą imituojantys automobiliai be plafonų ir taksometrų perėmė maždaug trečdalį klientų. Profesinės sąjungos jau kreipėsi į Konkurencijos tarybą ir Valstybinę darbo inspekciją su prašymais aiškintis, ar „Uber“ ir kitos įmonės, kurių vairuotojus galima išsikviesti per specialias programėles, dirba legaliai ir atitinka konkurencijos reikalavimus.  

Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo neleidžiama.

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Ekonomika

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...
Close