captcha

Jūsų klausimas priimtas

Vilniaus keleivių pervežimo rinka domina ir užsienio įmones

Paskelbusi, kad dalį maršrutų patikės privačiam vežėjui, Vilniaus savivaldybė užsimena, kad planuojamu konkursu domisi užsienio bendrovės. Lietuviai tikina norintys dalyvauti, tačiau neslepia – investicijų reikės didelių, rašo „Verslo žinios“.
A. Ufarto (BFL) nuotr.
A. Ufarto (BFL) nuotr.

Konkursas bus skelbiamas kitą savaitę, o jo rezultatų tikimasi šių metų pabaigoje arba 2017 metų pradžioje. Privačiam vežėjui, iš kurio laukiama 100 naujų autobusų, norima „atrėžti“ 7 mln. kilometrų iš dabar bendrai Vilniaus viešojo transporto nuvažiuojamų 37 mln. kilometrų per metus. Vilniaus vicemeras Linas Kvedaravičius sakė, kad dėl konkurso jau gavo užklausų iš Lenkijos, Čekijos, Olandijos, Didžiosios Britanijos keleivių vežėjų.

„Kautros“ generalinis direktorius Linas Skardžiukas sakė, kad jo vadovaujama bendrovė pasirengusi dalyvauti būsimame konkurse. Jis nesistebi, kad konkursas įdomus ne tik lietuviams, bet ir užsienio vežėjams, nes tai vienas didžiausių pastarojo meto transporto konkursų Lietuvoje. Įmonės vadovo skaičiavimu, naujas mažesnis autobusas kainuoja 150–180 tūkst. eurų, didesni kainuoja daugiau, todėl investicijos sieks apie 20 mln. eurų.

Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo neleidžiama.

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Ekonomika

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...