captcha

Jūsų klausimas priimtas

Labiausiai reklamos draudimu LRT pasinaudojo LNK grupės kanalai

Per pastaruosius dvejus metus nuosekliai didinti savo auditorijos dalį pavyko LRT bei BTV, kitų kanalų auditorijos dalys mažėjo. Uždraudus reklamą LRT, reklamos apimtis skaičiuojant sekundėmis komerciniuose kanaluose augo, rašo „Verslo žinios“.
A. Ufarto (BFL) nuotr.
A. Ufarto (BFL) nuotr.

Reklaminės GRP (auditorijos ir reklamos trukmės rodiklis) sekundės pernai augo 5 proc., o be LRT ir rusiškų kanalų grupės BMA – 14 proc. Pastarasis rodiklis, pasak žiniasklaidos planavimo įmonės „Inspired UM“ direktoriaus Vasario Oržekausko, labiau atspindi pajamų iš reklamos kiekį nei reklamos minutės.

„Labiausiai reklamos draudimu LRT pasinaudojo LNK grupės kanalai – juose GRP sekundės augo 28 proc., o TV3 su savo mažaisiais kanalais augo 5 proc.“, – sakė V. Oržekauskas.

Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo neleidžiama.

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Ekonomika

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...