captcha

Jūsų klausimas priimtas

Nepopuliarios traukinių stotelės gyvuos toliau, o bėgiai į Latviją dūlės

Nors bendras traukiniais Lietuvoje keliaujančių asmenų srautas per pastaruosius kelerius metus sumažėjo, bet to nereikėtų sieti su geležinkeliams nugaras atsukančiais žmonėmis. „Lietuvos geležinkelių“ atstovai bado pirštais į augančius vietinio susisiekimo maršrutais besinaudojančių keleivių skaičius ir pabrėžia, kad žmonės į traukinius viliojami nuolat atnaujinamu transporto priemonių parku bei gerėjančia paslaugų kokybe.
V. Skaraičio (BFL) nuotr.
V. Skaraičio (BFL) nuotr.

Kaip rašoma „Lietuvos geležinkelių“ interneto svetainėje, praėjusiais metais bendrovė pervežė 4,226 mln. keleivių, o tai 351 tūkst. mažiau negu 2014 m. ir net daugiau negu 600 tūkst. mažiau negu 2014 m.

Tačiau kaip 15min aiškino „Lietuvos geležinkelių“ keleivių vežimo direkcijos atstovai, šios neigiamos tendencijos buvo neišvengiamos dėl infrastruktūros remonto darbų – antrųjų kelių statybos bei tarptautinio geležinkelio „Rail Baltica“ tiesimo.

Vežimo direkcijos teigimu, norėdama padidinti keleivių srautus, bendrovė stengiasi trumpinti kelionių laikus bei stengiasi įtikti geresne aptarnavimo kokybe.

Be to, „Lietuvos geležinkeliai“ beda į šių metų sausio rezultatus, rodančius, jog vietinio susisiekimo keleivių srautas išaugo 9,2 proc.

Nors valstybinis vežėjas traukiniais šiuo metu trimituoja apie transporto parko atnaujinimą, tačiau vidutiniam „Lietuvos geležinkelių“ traukiniui šiuo metu yra apie 15 metų.

Naujausiais traukiniais gali mėgautis iš Naujosios Vilnios į Kauną, o taip pat iš sostinės į Oro uostą, Turmantą, Marcinkonis, Minską bei Trakus vykstantys keleiviai.

Artimiausiuose bendrovės planuose – pilnas maršruto Vilnius – Klaipėda modernizavimas, „Lietuvos geležinkeliams“ kainuosiantis daugiau negu 37 mln. eurų. Juo važinės modernūs lenkiški „Pesa 730ML“ traukiniai, kurio vieno vieneto vertė siekia 5,39 mln. eurų.

Iš viso bendrovė įsigijo septynis tokio pobūdžio traukinius, iš kurių šeši mūsų šalį pasieks rudenį, o vienas jau atvyko vasario pradžioje.

Nors kai kurie traukinių maršrutai driekiasi šalia itin retai gyvenamų vietovių – kaimų arba vienkiemių, tačiau, „Lietuvos geležinkelių“ atstovų teigimu, bendrovė kol kas neturi jokių planų dėl nepopuliarių stotelių naikinimo.

Tiesa, apie naujų maršrutų kūrimą arba senesnių atnaujinimą įmonės atstovai taip pat neužsimena.

Paklausti, ar egzistuoja tikimybė, kad ateityje geležinkeliais iš mūsų šalies bus įmanoma vėl nukeliauti į Rygą ar Daugpilį, keleivių vežimo direkcijos atstovai patikino, jog tokios galimybės yra nuolat aptariamos su Latvijos geležinkelių atstovais. Vis dėlto, artimiausioje perspektyvoje reisų į Latviją atgaivinimas nenumatytas.

 

 

Šaltinis www.15min.lt

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Ekonomika

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...