captcha

Jūsų klausimas priimtas

Rusijos ir Lenkijos konflikto padariniai – eilės Lietuvos pasienyje

Praėjusią savaitę prie Baltarusijos sienos susidariusios vežėjų eilės trečiadienį dar nebuvo išnykusios, tačiau Lietuvos vežėjų asociacijos „Linava“ vadovas Erlandas Mikėnas teigia, kad situacija gerėja.
M. Vidzbelio (BFL) nuotr.
M. Vidzbelio (BFL) nuotr.

Pasienio kontrolės punktų direkcijos duomenimis, vasario 17 dieną Medininkuose eilės kirsti sieną laukia 209 vilkikai. Prognozuojamas jų laukimo laikas – apie 25 val.

Šeštadienį prie Medininkų pasienio posto laukė 400 vilkikų. Tad šiuo metu jų sumažėję perpus.

„Noriu užtikrinti, kad šios dienos duomenimis, eilės labai sumažėjusios. Yra postų, kur eilių visai nebėra“, – DELFI sakė E. Mikėnas.

Tiesiogiai iš pasienio kontrolės punktų informaciją gaunančios „Linavos“ duomenimis, Lavoriškėse trečiadienį eilėje stovi 80 krovininių automobilių, kuriems teks laukti po maždaug 10 val.

„Linavos“ duomenimis, Raigarde ir Šalčininkuose eilių jau nebėra.

Vilkikų eilės susidarė dėl to, kad vasario 1 dieną baigėsi dvišalių Lenkijos ir Rusijos krovinių vežimo leidimų galiojimas.

„Iš terminalų Lietuvoje krovinius pasiėmę Rusijos vežėjai neturi pravažiavimo (teisės – DELFI) per Lenkijos teritoriją“, – paaiškino E. Mikėnas.

Derybose dėl naujų leidimų Lenkijai užkliuvo Rusijos įstatymas, nurodantis, kad norint vežti prekes, kurių gamintoja – užsienio įmonė, reikalingas trišalis leidimas. Lietuvai su analogiškais rusų reikalavimais teko susitaikyti pernai.

E. Mikėno teigimu, vienos paros prastova vežėjams kainuoja mažiausiai 300 eurų.

Susidariusiose eilėse laukti turi ir Lietuvos vežėjai.

Šaltinis www.delfi.lt

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Ekonomika

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...