captcha

Jūsų klausimas priimtas

Įvykus avarinei situacijai, lietuviai skambina ne techninei pagalbai, o draugams

Apklausa aprodė, kad, lietuviai, kelyje patyrę avarines situacijas, dažniausiai kreipiasi į draugus, o techninę pagalbą įvardija kaip prabangą, skelbiama pranešime spaudai.
BFL nuotr.
BFL nuotr.

Apklausa aprodė, kad, lietuviai, kelyje patyrę avarines situacijas, dažniausiai kreipiasi į draugus, o techninę pagalbą įvardija kaip prabangą, skelbiama pranešime spaudai.

Keliuose tyko įvairių pavojų – be avarinių situacijų derėtų nepamiršti ir mašinos raktelių pametimo, degalų pasibaigimo ar vertėjo paslaugų, patekus į avariją užsienyje. Apklausa parodė, kad dauguma tautiečių tokiais atvejais kviečiasi draugus, o ne į techninę pagalbą.

Apklausoje dalyvavo 54 % vyrų ir 46 % moterų, kurių dauguma priklausė 18–25 ir 30–40 metų amžiaus kategorijoms. Kone pusė jų tikino, kad per savo vairavimo praktiką yra bent kartą užgesę pusiaukelėje dėl pasibaigusių degalų. O daugiau nei trečdalis respondentų nurodė bent kartą pametę arba mašinoje užtrenkę automobilio raktelius. Visgi didžiausia dalis, 74 % respondentų, teigiamai atsakė paklausti, ar yra patekę į avarinę situaciją.

„Netikėčiausia buvo tai, kad daugiau nei pusė apklaustųjų nurodė pagalbon pirmiausia kviečiantys draugus. Į klausimą, kodėl nepasitikima techninės pagalbos centrais, vyrauja vienas atsakymas – tai kainuoja ir tikrai ne pigiai, – komentavo techninę pagalbą teikiančios įmonės „Edrauda“ vadovė Rima Kazlauskaitė.

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Ekonomika

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...
Close