captcha

Jūsų klausimas priimtas

Lipdukai nebeveikia: prekybos centrai ieško naujų klientų viliojimo būdų

Puodų ir keptuvių už lipdukus pirkimas išsikvepia – prekybos centrai ir degalinės ieško naujų viliojimo formų. Žmonės sako, kad lipdukus vėl gausiai rinktų, jeigu pigiau už juos būtų galima nusipirkti maisto.
A. Ufarto (BFL) nuotr.
A. Ufarto (BFL) nuotr.

Nors vartojimas šalyje neslopsta, net ir daug perkantys žmonės pagal išleidžiamą sumą jiems priklausančius lipdukus parduotuvėje pasiima toli gražu ne visada.

Nuo pirmųjų sumanymų vilioti pirkėjus interaktyviai ir siūlyti už lipdukus tam tikrų prekių nusipirkti pigiau praėjo kone dešimtmetis.

Tada buvo didžiulis susidomėjimas. Lipdukus kasoje žmonės susirinkdavo visus iki vieno, o vėliau net keisdavo su kolegomis ar draugais – mat vieniems labiau norėjosi to prekybos tinklo prekių, kitiems – kito. O ir pats klijavimas nė kiek nevargino, buvo nauja, įdomu, ypač patiko vaikams.

Prekybos tinklai, idėją į Lietuvą atvežę pirmieji, taip pat ir degalinės, ją perėmusios vėliau, – visi sutaria, kad dabar lipdukai jau nekelia ažiotažo. Manoma, todėl, kad siūlomi, palyginti, netrumpai, o ir prekių, kurios domintų visus, sunku surasti. Puodai, keptuvės, indai, įrankiai, tekstilės gaminiai voniai ir miegamajam, čiužiniai – viskas jau siūlyta.

„Kiekvienais metais bandoma surasti kažkokių naujų, atraktyvių dalykų, naujų mechanizmų. Tačiau taip, turbūt pirmaisiais metais, kai startavo akcijos, jos sulaukdavo didesnio susidomėjimo“, – pripažino „Iki“ viešųjų ryšių vadovė Berta Čaikauskaitė.

„(Svarbu yra), kokią interaktyvumo formą pasiūlai: kiek įdomu yra rinkti tuos lipdukus ir kiek po to naudinga, kokias nuolaidas pasiūlai su tais lipdukais, ar pasiūlai kažką pusvelčiui įsigyti ir pan. Ir antras kriterijus yra pati prekė. Esame pastebėję, svarbios yra tos prekės, , kurios skirtos visai šeimai, namams“, – pasakojo „Maxima LT“ Komunikacijos skyriaus vadovė Renata Saulytė.

„Visada tai, kas nauja, yra be galo įdomu. Kai tai kartojasi, tas įdomumas slūgsta. Kitas dalykas – labai daug tinklų pradėjo tai siūlyti. Daugumoje vietų yra lipdukų rinkimas, klientas gali pasirinkti. Galbūt kažkada tie lipdukai buvo gerai, dabar jau reikėtų kitokių priemonių, panaudoti naujesnes technologijas“, – situaciją analizavo Naftos produktų prekybos įmonių asociacijos prezidentė Daiva Jokšienė.

Anot prekybininkų, ne kiekvienas tiekėjas turi tokį kiekį prekių, kad galėtų aprūpinti visą tinklą. Dabar paklausiausios akcijos, kai ką nors rinkti siūloma vaikams – žaisliukus, magnetukus.

Pirkėjai į lipdukus, sako, atsigręžtų vėl, jeigu naudojantis jais galima būtų gauti naudos perkant maistą ar kitas būtiniausias prekes.

„Aš asmeniškai niekada neimu lipdukų, nes jie paprasčiausiai išsibarsto. Ir reikia skaityti papildomai, domėtis. Aš nemanau, kad tai geriausias būdas patraukti pirkėją“, – sakė prekybos centre sutikta pirkėja.

„Kad už tuos lipdukus galima būtų gauti nuolaidą, tarkim, toms pačioms prekėms, kurias čia perki, būtų naudingiau“, – sakė kita pirkėja.

„Būtų daug geriau, jei galima būtų lipdukus naudoti atsiskaitant už maistą. Kodėl? Na, kaip  – maistas vartojamas kasdien“, – pabrėžė parduotuvė klientė.

Prekybininkai sako ieškantys kitų viliojimo būdų ir formų, kurios stebintų. Bet kuo toliau, tuo labiau einama nuo masinių siūlymų prie individualių kiekvienam pirkėjui. Tokia kitų šalių praktika esą rodo, kad šitaip gaunama didžiausia pridėtinė vertė. Degalinės irgi svarsto, kad siūlymai galbūt jau galėtų būti personalizuoti, susieti su technologine pažanga.

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Ekonomika

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...