captcha

Jūsų klausimas priimtas

Klaipėdos uoste pasiektas apyvartos rekordas – perkrauta daugiausia krovinių per visą uosto istoriją

Praėjusiais metais Klaipėdos uoste pasiektas apyvartos rekordas – perkrauta daugiausia krovinių per visą uosto istoriją. Beveik trisdešimt aštuoni su puse milijonų tonų krovinių – tiek 2015-aisiais perkrauta Klaipėdos uoste. Tai –dviem milijonais daugiau negu 2014-aisiais ir panašiai tiek pat laikytais rekordiniais 2011-ais metais.
A. Ufarto (BFL) nuotr.
A. Ufarto (BFL) nuotr.

„Gerus metų rezultatus lėmė naftos produktų apyvartos augimas, perkrautas rekordinis trąšų kiekis ir grūdų apyvartos augimas“, – pasakoja Klaipėdos jūrų uosto Rinkodaros ir bendrųjų reikalų direktorius Artūras Drungilas.

„Paminėtini tiktai du uostai, kuriuose apyvarta šiemet augo – tai yra Rusijos Ustlugos uostas ir Rusijos Primorsko uostas. Lyginant mus su Lavijos ir Estijos uostais, Klaipėdoj pasiektas didžiausias augimas – 5,6 proc.“, – sako Klaipėdos jūrų uosto Rinkodaros ir bendrųjų reikalų direktorius Artūras Drungilas.

Vis dėlto šių metų prognozės – kiek kuklesnės. Planuojama perkrauti kiek mažiau nei pernai – 38 mln. tonų krovinių. Jų srautus Baltijos jūros regiono uostuose lemia pramonės ir ekonomikos raida. Kol kas ji ir Rusijoje, Baltarusijoje, ir Kazakstane bei Kinijoje, su kuriomis Lietuvą ir Klaipėdos uostą sieja intensyvus bendradarbiavimas, lėtėja.

„Išlaikyti krovinius, kada yra tokia nuožmi konkurencija, kada Estijos uostai jau iš esmės prarado krovinius, didžiąja dalimi prarado krovinius ir tie kroviniai nuėjo į Suomijos įlankoje esančių Rusijos uostų dispoziciją. Be jokios abejonės, konkurencija vis tiek plečiasi į visas puses ir mes galvojame, kad dėl kiekvieno krovinio bus kovojama“, – pasakoja Klaipėdos jūrų uosto generalinis direktorius Arvydas Vaitkus.

Skaičiuojama, kad viena perkrauta tona valstybės biudžetą papildo beveik 18 eurų. Už pernai perkrautą rekordinį krovinių kiekį valstybė gaus maždaug 680 mln. eurų, tai yra 30 mln. eurų daugiau nei 2014-aisiais.

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Ekonomika

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...