captcha

Jūsų klausimas priimtas

Aviacijos naujokai jau ėmė vilioti patyrusius pilotus

„Nekonkuruosime su kitomis oro bendrovėmis, skraidinančiomis iš Lietuvos. Mes tikimės tapti pagrindiniu šalies vežėju“, – sakė licencijos laukiančios aviacijos bendrovės „Air Lituanica“ vadovas Erikas Zubrus. Jau buriami ir specialistai.
ELTA nuotr.
ELTA nuotr.

„Nekonkuruosime su kitomis oro bendrovėmis, skraidinančiomis iš Lietuvos. Mes tikimės tapti pagrindiniu šalies vežėju“, – sakė licencijos laukiančios aviacijos bendrovės „Air Lituanica“ vadovas Erikas Zubrus. Jau buriami ir specialistai.

Buvęs užsakomųjų skrydžių bendrovės „FlyLAL Charters“ (dabar – „Small Planet Airlines“) ir įmonės „Agrowill“ vadovas prie naujos aviacijos įmonės vairo stojo prieš savaitę.

Jau aišku ir kas vadovaus Komercijos skyriui – į šį postą paskirtas Simonas Bartkus.

Tokias pat pareigas iki šio sausio pabaigos S. Bartkus ėjo ir Tarptautiniame Vilniaus oro uoste.

Darbuotojų ieškos Lietuvoje

Suburti ir už skrydžių saugą, ir už technikos reikalus atsakingi specialistai.

Kaip sakė E. Zubrus, visi jie – patyrę savo srities atstovai, ne vienas jų dirbęs oro bendrovėje „FlyLAL“, „AirBaltic“ ar techninės priežiūros centruose Lietuvos oro uostuose.

Jų kompetenciją vertins Civilinės aviacijos administracija (CAA). Ji šiuo metu svarsto „Air Lituanica“ prašymą suteikti oro vežėjo pažymėjimą.

Pilotų ir palydovų atranką „Air Lituanica“ ketina rengti tuomet, kai gaus oro vežėjo pažymėjimą.

Didžiausias terminas, per kurį CAA turi pateikti savo atsakymą, – 90 dienų. E. Zubrus viliasi, kad tai pavyks padaryti greičiau – iki balandžio.

„Esu įsitikinęs, kad pilotų rasime Lietuvoje, juolab kad tie, kurie dabar dirba užsienyje, yra pareiškę norą grįžti namo“, – sakė E. Zubrus.

Oro bendrovė, kuri veiklos pradžioje nuomosis 2 orlaivius, ieškos 20 pilotų ir tiek pat palydovų. Iš viso įmonė iki birželio turi sukurti 75 darbo vietas.

Braižo skrydžių žemėlapį

Amsterdamas, Miunchenas, Berlynas, Kijevas, Sankt Peterburgas, Hamburgas, Tbilisis – tokiomis kryptimis ketina iš Lietuvos oro uostų skraidyti naujoji oro bendrovė.

Nors naujokė neketina konkuruoti su mūsų šalies oro uostų senbuvėmis, vis dėlto svarstoma ir apie skrydžius į Briuselį, Londoną, Maskvą, Stokholmą (šiomis kryptimis jau skraido kitos bendrovės).

„Keleivių Maskvos kryptimi skaičius auga 30 procentų, tad vietos yra ir kitiems“, – aiškino E. Zubrus. Į Londoną ir Briuselį skraidina mažų sąnaudų bendrovės, o kai kuriems keleivių ne visuomet tai tinka.

Kiek vėliau „Air Lituanica“ svarstys ir dėl skrydžių į Prahą, kurių neliko iš Vilniaus oro uosto pasitraukus „Czech Airlines“.

Kiek krypčių kils „Air Lituanica“ lėktuvai, oro bendrovė žada pranešti balandį.

Skiriasi koncepcijos

E. Zubrus buvo vienas vos daugiau nei metus gyvavusios ir bankrutavusios oro bendrovės „Star1 Airlines“ akcininkų.

„Lyginti „Star1 Airlines“ ir „Air Lituanica“ neįmanoma, nes skiriasi jų koncepcija.

„Star1“ buvo skirta turistams. „Air Lituanica“ atveju kalbame apie regioninę aviakompaniją, kuri labiau orientuotųsi į verslo sritį.

Lietuvoje pakankama pigių skrydžių, yra didelė poilsio krypčių pasiūla, o verslo krypčių stinga“, – aiškino „Air Lituanica“ vadovas.

Ieško investuotojo

Vilniaus savivaldybei priklausys 34 proc. bendrovės „Air Lituanica“ akcijų, Lietuvos investuotojams – dar 17 proc. akcijų.

Likusį paketą siūloma įsigyti strateginiam investuotojui. Prisidėti prie ambicingo projekto buvo gundomi vienos didžiausių Azijoje Tailando oro bendrovės „Thai Airways“ vadovai, tačiau jie didelio noro nerodo.

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Ekonomika

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...