captcha

Jūsų klausimas priimtas

Kita tema 2017-10-13 15:05

2017-10-13 15:05
263
Įvertinimas: 0
  

Kur brėžti ribą tarp kūrybingo reklaminio sprendimo ir etikos normų nepaisančios vizualinės agresijos? Užkandinių tinklo „Keulė rūkė“ reklama, išjuokianti nukryžiuotąjį, gavo baudą už moralės normų pažeidimą ir daugelio buvo įvertinta kaip neskoninga. Tačiau jos poveikis yra pavydėtinas – apie šį tinklą sužinojo daugybė žmonių. Ir kūrybinga, ir ypač neskoninga reklama gali sujaudinti ir atkreipti dėmesį, tačiau ar paveikumas yra pagrindinis kriterijus stiprinant prekės ženklą, skatinant pirkimus ar siekiant atkreipti dėmesį į socialines problemas? Kuo gera reklama skiriasi nuo prastos – laidoje kalbėsimės su komunikacijos agentūrų asociacijos KOMAA vadovu Gintaru Šepučiu, rinkodaros specialiste Dovile Filmanavičiūte ir reklamos kūrėju Gediminu Cibulskiu. Vedėja Simona Aginskaitė.

Įrašas sėkmingai įdėtas į grojaraštį!

Šis įrašas jau yra jūsų grojaraštyje!

Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...