captcha

Jūsų klausimas priimtas

Dešimt balų 2017-10-05 16:05

2017-10-05 16:05
345
Įvertinimas: 0
  

Ar pakeitus mokytojų rengimo tvarką pagerės mokinių pasiekimai? Praėjusios savaitės gale Švietimo ir mokslo ministerijos vadovybė pristatytė planą, kaip bus pertvarkytas pedagogų rengimas. Projekte numatyti trys pedagogų rengimo centrai: Kaune mokytojus rengs Vytauto Didžiojo universitetas kartu su Lietuvos edukologijos universitetu, Vilniuje – Vilniaus universitetas ir Šiauliuose – Šiaulių universitetas. Ką toks centralizavimas pakeis? Ir, kuo remiantis buvo nuspręsta, kad būsimas mokytojas, pirmiausia, turi tapti dalykininku, o tik po to įgyti pedagoginę kvalifikaciją? Pagaliau, ar išliks ligšiolinė pedagogų rengimo tvarka, kai būsimas mokytojas nuo pirmo kurso studijuoja pedagogiką bei pasirinktą dalyką? Kodėl ne tik geriausi abiturientai, o ir vidutiniokai pastaraisiais metais nebesirinkdavo pedagogikos studijų? Bei kokių mokytojų dalykininkų labiausiai stinga? Pagaliau, kaip, vadinamas etatitinis mokytojų darbo apmokėjimas, pakeis abiturientų trauką studijuoti pedagogiką bei ateiti po studijų ir įsidarbinti mokykloje? Laidoje dalyvauja švietimo ir mokslo ministrė Jurgita Petrauskienė.

Įrašas sėkmingai įdėtas į grojaraštį!

Šis įrašas jau yra jūsų grojaraštyje!

Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...