captcha

Jūsų klausimas priimtas

LOGIN 2017 - From eye tracking to deep learning - how technology will change the way we interact with brands [EN], Kamilė Butkevičiūtė, vadovė, True Insight Lab

2017-06-02 13:35
580
Įvertinimas: 0
  

- How eye tracking and other technologies are applied in real life? - How technologies will enable us to reconnect with audience and understand what engages them? ​- Trends and future of sensor technology. APIE PRANEŠĖJĄ Kamilė yra rinkodaros ekspertė, tikinti ir dirbanti su technologijomis bei tyrimais. Pirmąją patirtį atrado reklamos agentūrose, kurią panaudojo sukurdama savo verslą (Nbranded). Keliaudama pažino startuolių aplinką ir tapo vieno iš jų rinkodaros vadovė (Ovao) Prekės ženklai, tyrimai ir technologijos susijungė į neuromarketingo kryptį ir domėjimąsi vartotojų įpročiais. Naujo projekto “True insight lab” kūrimas prasidėjo nuo noro paprasčiau vykdyti neuromarketingo tyrimus ir auga į pirmąjį automatizuotą dėmesio nuspėjimo algoritmą.

Įrašas sėkmingai įdėtas į grojaraštį!

Šis įrašas jau yra jūsų grojaraštyje!

Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...