captcha

Jūsų klausimas priimtas

Dešimt balų 2017-05-11 16:05

2017-05-11 16:05
727
Įvertinimas: 0
  

Kuo ypatingas vaikų ugdymas pagal M. Montessori bei Valdorfo pedagogiką? Įteisinus priešmokyklinį ugdymą, visi šešiamečiai privalo lankyti specialias priešmokyklines grupes mokyklose arba darželiuose. Tuo tarpu vaikai, lankantys alternatyvaus ugdymo – M. Montessori bei Valdorfo grupes – gali ir toliau likti ugdytis savo grupėse. Kodėl? Kuo išsiskiria šios ugdymo sistemos, kad šešemečiai „montessoriukai“ bei „valdorfiečiai“ gali nelankyti priešmokyklinių grupių? Nepriklausomybės pradžioje, kuomet šios ugdymo sistemos atkeliavo į Lietuvą, pasklido mitas, kad šios ugdymo sistemos skirtos tik vaikams, turintiems negalių, o štai sveikiesiems – jos, neva, netinkančios. Alternatyvių pedagogikos sistemų atstovai pastebi, jog tiek M. Montessori, tiek Valdorfo pedagogikos darželius bei mokyklas lankė ir baigė daug šiandien pasaulyje įžymių asmenybių. Kaip atrodo tradicinė diena priešmokyklinėje M. Montessori bei Valdorfo pedagogikos klasėje? Kokias priemones naudoja šių sistemų atstovai? Ar tiesa, kad visi „montessoriukai“ į mokyklas ateina jau mokėdami skaityti ir skaičiuoti, o valdorfiečiai, darželiuose ir mokyklose žaidžiantys tik su gamtinės kilmės žaislais, namuose paslapčia traukia lėles „barbes“ ir mašinėles su valdymo pultais? Laidoje dalyvauja Vilniaus lopšelio darželio „Pasaka“ auklėtoja Bartė Šarūnė Staponaitė ir M. Montessori centro pedagogė Ada Sieger.

Įrašas sėkmingai įdėtas į grojaraštį!

Šis įrašas jau yra jūsų grojaraštyje!

Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...