captcha

Jūsų klausimas priimtas

Vartotojo gidas 2017-03-08 14:00

2017-03-08 14:00
385
Įvertinimas: 0
  

Apie riešutus, kaip naudingų medžiagų šaltinį. Mitybos specialistai atkreipia dėmesį, kad pavasarį, nusilpus imuninei sistemai, verta savo mitybos racioną papildyti įvairiais riešutais ir sėklomis. Kokių naudingų medžiagų yra riešutuose? Ar tiesa, kad skirtinguose riešutuose yra skirtingų vitaminų? Kiek riešutų patartina suvalgyti per parą? Kokios pasekmės gali būti persivalgius riešutų? Ar tikrai ne mitas – septyni migdolai per dieną, kad būtų gera savijauta? Kokius riešutus rinktis, jeigu trūksta geležies, magnio, kalcio ir pan.? Kodėl geriau rinktis natūralius riešutus, o ne, tarkime, šokolade arba kepintus, sūdytus, pipirintus? Ar tiesa, kad riešutai yra vieni labiausiai užterštų maisto produktų? Kokius riešutus geriau rinktis – sveriamus ar supakuotus? Ar būtina ženklinimo etiketėje nurodyti, kad riešutai gali sukelti alergiją ar jais gali užspringti vaikai? Ar riešutai tinkamas produktas norint sulieknėti? Koks vidutinis riešutų galiojimo terminas? Kaip nustatyti ar riešutai kokybiški? Kaip užtikrinama šių produktų, importuojamų iš trečiųjų šalių, sauga ir kontrolė? Ar daug Lietuvoje išimama iš rinkos ir utilizuojama riešutų? Kaip tikrinama riešutų kokybė? Kodėl jie neskirstomi į klases ar kategorijas? Pokalbis su Valstybinės maisto ir veterinarijos tarnybos l.e.p. Maisto skyriaus vedėja Jurgita Bakasėniene, mitybos specialiste Gražina Gum.

Įrašas sėkmingai įdėtas į grojaraštį!

Šis įrašas jau yra jūsų grojaraštyje!

Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...