captcha

Jūsų klausimas priimtas

Džinsai 2017-02-20 14:05

2017-02-20 01:40
392
Įvertinimas: 0
  

„Mes esame pavargę nuo tiesiog vartojimo. Vis daugiau žmonių nori vartoti atsakingiau ir prasmingiau, ir didėlės tarptautinės įmonės į tai atsižvelgia“, – sako Lineta Ramonienė, strateginio valdymo ir rinkodaros konsultantė, ISM Vadybos ir ekonomikos universiteto Magistrantūros Tarptautinės rinkodaros ir vadybos programos vadovė. Lietuvoje, sako L. Ramonienė, situacija yra šiek tiek kitokia. Žmonės socialinį ar politinį aktyvizmą vertina labiau. Socialinę rinkodarą puikiai išnaudoja įžymybės, tačiau verslo įmonėse aktyvizmas neretai dar yra ganėtinai svetimas dalykas. O bandymai tik atrodyti „socialiai atsakingais“ kvepia nenuoširdumu. Tiesa, pavyzdžių yra įvairių. Laidoje aptarsime tris: restoranų „Jurgis ir Drakonas“ nuostatą įdarbinti pabėgėlius ir padėti jiems integruotis Lietuvoje, kosmetikos gamintojos „Uoga Uoga“ skatinimą grąžinti perdirbti gaminių pakuotes, Aludarių gildijos prisijungimą prie akcijos „Nebūk alkoholio vergas“.

Įrašas sėkmingai įdėtas į grojaraštį!

Šis įrašas jau yra jūsų grojaraštyje!

Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...