captcha

Jūsų klausimas priimtas

Vartotojo gidas 2017-02-08 14:00

2017-02-08 07:40
455
Įvertinimas: 0
  

Grožio paslaugos: taupus verslas ar kokybiška paslauga? Paslaugų kainos vartotojams augo praktiškai visur, o ar pagerėjo paslaugų kokybė? Kokie pavojai vartotojų gali laukti kirpyklose, kosmetikos ir tatuiruočių kabinetuose ir salonuose, pirtyse ir t.t.? Kur kreiptis, jeigu kirpykloje, kosmetologijos salone arba baseine Jums buvo suteiktos nekokybiškos paslaugos? Kokie specifiniai reikalavimai taikomi grožio paslaugų teikėjams? Ar verta kreipti dėmesį į patalpas, jeigu tenkina, tarkime, kirpėjo meistriškumas? Ką daryti, jeigu paslaugų informacijoje buvo nurodyta, kad gausite rankšluosčius, šlepetes ir pan., tačiau realiai to negaunate? Ar galima nutraukti sutartį, jeigu minėtas paslaugas įsigijote iš anksto ir kokios gali būti pasekmės? Kaip užtikrinamas paslaugų vartotojų saugumas, į ką pirmiausia kreipti dėmesį klientui? Kokia privaloma įrankių priežiūra? Kokią informaciją klientui apie riziką sveikatai turi pateikti grožio paslaugų teikėjai? Kaip ir kokius nekokybiškos paslaugos įrodymus rinkti ir kaip nagrinėjami ginčai? Pokalbis su Nacionalinio visuomenės sveikatos centro prie SAM Vilniaus departamento Visuomenės sveikatos saugos kontrolės skyriaus vedėja Asta Razmiene ir Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos Vartojimo paslaugų saugos ir kokybės skyriaus vedėja Ugne Karbočiūte, Turizmo ir rekreacinių paslaugų skyriaus vedėja Solveiga Kuziene.

Įrašas sėkmingai įdėtas į grojaraštį!

Šis įrašas jau yra jūsų grojaraštyje!

Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...