captcha

Jūsų klausimas priimtas

Vartotojo gidas 2016-11-16 14:05

2016-11-16 13:32
378
Įvertinimas: 0
  

Apie elektronines ryšių paslaugas. Kasdien susiduriame su elektroninių ryšių paslaugomis: klausomės radijo, žiūrime televiziją, skambiname vieni kitiems, naudojamės internetu ir t.t. Ar mus tenkina elektroninių ryšių paslaugų kokybė? Kokiais atvejais galima nutraukti terminuotas sutartis be netesybų? Kas gali būti laikoma esminiu elektroninių ryšių paslaugų teikimo sutarties pažeidimu? Koks terminas paslaugos teikėjui reaguoti į vartotojo pretenziją? Ar paslaugų teikėjai privalo pranešti apie sutarties termino pabaigą arba paslaugos nutraukimą dėl įsiskolinimo? Kokia yra sutarčių nutraukimo tvarka? Kas sprendžia ginčus tarp vartotojo ir paslaugos teikėjo? Kokias teises turi elektroninių ryšių paslaugų vartotojai? Pokalbis studijoje su LR Ryšių reguliavimo tarnybos Teisės taikymo skyriaus vedėja Aridana Jurčiukoniene ir Tinklų reguliavimo departamento direktoriaus pavaduotoju Audriumi Šniepiu.

Įrašas sėkmingai įdėtas į grojaraštį!

Šis įrašas jau yra jūsų grojaraštyje!

Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...
Close